19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Nej det vet jag faktiskt inte, men jag kan däremot säga att jag känner mig lite lugnare, för en del som du hade på din "to-do" lista har jag faktiskt avklarat
Men det går ganska snabbt att beta av... bara det inte kommer upp en massa nytt man har missat tidigare
Mina ringar och rispåsar och det mesta är faktiskt klart, phuuuu så skönt!
Hur har det gått för dig Blue Tropaz? Fick du till det med texten?
hej tjejer! Får man vara med på ett hörn? Ska också gifta mig den 19:e, i umeå.
Jag tänkte bara höra om det är någon mer än jag som börjar känna "pirret" i magen än.. Det inföll för mig då vi hade vigselsamtalet med prästen. Helt plötsligt blev jag jättenervig..
Jag är super nervig, vi ska träffa prästen på fredag, alltså i morgon och gå igenom allt. I går blev de handsnickarde placeringskorten klara, det tog endast 5 timmar. Ju mer man håller på, destu mer verkligt blir det. Jag har oroat mig en hel del inför denna dagen, men har nu kommit till insikt att jag kan inte påverka vissa saker som väder, att vissa har valt att inte komma, jag måste försöka fokusera på de som faktiskt vill vara där med oss.
Jobbar hela sommaren, och tar sedan semester en vecka innan bröllopet och sticker sedan direkt på honey-moon, så man drar ut på den härliga känslan ett tag till!
Välkommen till tråden tjejen, förrästen! Hur går det för dig då?
Jo jag jobbar ocjså hela sommaren och tar bara ledigt veckan före och veckan efter. Sen drar vi på honeymoon i november...
jag har börjat påta med festprogramm och placeringskort..Men jag har inte allt färdigt angående catering så det känns väldigt stressande..
Det var längesen jag var inne och skrev, men nu är jag här igen.. :)
Vi fick chansen att åka och lyssna på vår solist som skulle sjunga på en pub i lördags, och OJ vad nöjd jag blev. Vilken superbra röst hon hade och jättetrevlig!
Ooops, glömde presentationen:
Bor utanför Linköping, men gifter oss i Svenasjö Kyrka utanför Borås 15:00.
har ni andra börjat göra små kom ihåg listor för dagen? jag har fått för mig att jag kommer glömma typ hälften av allt som ska med till festlokalen dagen innan å så..
+Vet någon av er i vilken ordning man kör om har har ingång a la usa? typ tärnorna först eller sist?
Vi gör listor hela tiden. Min m2b är tokig i listor. Listor till oss, listor till andra om vad de ska göra eller köpa... så ja visst. Listor i stora lass är det osm gäller.
Hej tjejer! :D
Shit, det börjar verkligen närma sig nu!!! :o På lördag är det 6 veckor kvar bara.... *flämt* Hur ska vi hinna, hur ska vi hinna!?!?! Hahahaha...lite bröllopsnerver bara. ;)
Vi var och träffade prästen igår, och allt gick jättebra. Det kommer att bli så kuuuul och så vackert! :)
Tack för påminnelsen, ni som skrivit om placeringskort! Jag har totalt glömt bort att de ska tillverkas de också! Jag har papper och hållare hemma, det är redan inhandlat. Men jag hade faktiskt tänkt bort dem! :o Så, tack!
Vi har bara börjat med festprogrammen, det går ju inte att göra dem helt färdiga förrän alla har OSA:at (vi ska skriva om alla gästerna). Men däremot har vi gjort färdigt layouten på vigselprogrammen. Så det är bara att börja printa ut och sen ska det göras embossing och knytas band runt... *phu*
Men det är ju så himla kul det här!!! :D
Jag har varit och hämtat min underkjol nu, men har inte hunnit prova hela utstyrseln ännu. Jag har en liten förhoppning om att underkjolen kan göra att vi slipper lägga upp klänningen. Det är såååå lite som är för långt, så kanske, kanske. Annars får min stackars mamma ett ganska drygt jobb med upplägg!