19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Det kan du göra. Inte ett öga kommer att vara torrt! :)
Jag försökte googla på den så man kunde lyssna lite, men det gick inte. Men den har fått mycket gott renomé på alla ställen. Så den får de bli. Camilla nynnade lite och den kändes mer oss, det var hennes tips dessutom att vi skulle ta den Ja ja... nu ska jag ut och ta en fredagsdrink, after work i det fantatiska vädret. Jag ringer dig när vi kommer ner till Karlskrona, så får vi hoppas att det kanske kan bli en lite träff i allafall
Ha en underbar helg!
Detsamma! Ha så kul ikväll då! :D
Har prästen hört av sig till alla er? Vår har inte kontaktat oss än och det känns som att det borde vara dags nu.
Vår präst har kontaktat oss för ett tag sedan. Men vi ska inte träffa henne förrän i slutet av juli när hon kommer tillbaka från semestern.
Jag ringde själv upp vår präst för några veckor sedan. Vi träffade honom i tisdags, för sedan skulle han ha semester i 6 veckor...
wintersaga, mitt tips är att du ringer upp honom själv, det gjorde vi för tiden bara springer i väg, man vet ju inte heller hur det ser ut för prästen med semsester etc, jag skulle inte vilja träffa honom i slutskedet av planeringen, eftersom han kanske har något att säga om vigselprogrammet, då står man ju där och det är inte kul att ändra i sista sekunden, så ring och dubbelkolla för att vara på den säkra sidan.
vi ska träffa vår präst och kantor på onsdag och gå igenom allt. Vi har en jättebra präst, men jag är förvånad att hon inte ville komma hem och prata etc. Men det blir nog bra. Vi vet ännu inte vilka/vilken psalm vi ska ha eller marschmusik. Jag tycker att det är jättesvårt, men kantorn skulle vara förberedd med lite förslag. Jag frågade prästen på telefon om det var något särskilt som vi skulle tänka på. Svaret blev ta det lugnt och försök att hålla sams. Hålla sams gör vi med bubblorna börjar växa i magen.
Börjar de även hos Er?
Jag är super "pirrig" i magen. Min m2b hade sin svensexa i helgen, han var jätte nöjd och glad, så nu vet jag att den är ur världen. Ska träffa min prsät nu på fredag, sen ska jag beställa blommor etc, skönt att beta av så mycket som möjligt, så man inte har stressbubblor i magen i allafall
Bubblorna har minskat nu. Har precis varit på slutprovningen av klänningen. Den var jättefin. Det har varit svårt att föreställa sig slutprodukten, men den blev precis som jag ville. Jag ville knappt ta av mig den!!!