• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Junibruden82

Victory
    Vad fin du var.
    Jag tänkte nog på dig klockan tre när vi höll på att ta lite kort.
    Du verkade ju också få en lyckad dag.
    Alltså vilken känsla att gå fram där i kyrkan och veta att alla satt och snyftade "för oss". Det var ju mäktigt.
    Har ni skickat in till pt än, eller fixar fotografen det?

Alltså det har redan gått en vecka,jag kan som inte fatta det tiden går så himla fort.

Det är lite tråkigt att det är över måste jag säga.

jag ska försöka få nå hjälp så kanske jag också kan få ut nå bilder.

Hur var det på statt då?
    Vi ändrade så att vi tog den stora sviten på statt dagen efter istället.
    När vi kom dit stod det ett fruktfat, ett fat med choklad samt en flaska på kylning och på sängen låg det en present. Fick ni också sånt?

• Victory

Junibruden:
    Vilken kyrka var det ni gifte er i? *glömsk*

Jag tänkte att jag skulle tänka både på dig och Yllo när det blev er tur men jag hade fullt upp med att tänka på mig själv, så det glömde jag bort!

Vi väntar spänt på bilerna från fotografen! När vi fått dom och vi valt en bild tror jag att fotografen hjälper oss att skicka i en bild till PT. Vet du om det kostar nåt? Jag hoppas att det inte dröjer så länge... När har ni tänkt sätta in en bild? Vilken veckodag är bäst, tror du? Jag får hålla utkik efter er!!

Hotellrummet var underbart! På natten när vi kom till rummet badade vi i jacuzzin! Härlit!
    Jo, vi fick också choklad, frukt och vin på rummet, men inte någon present... Vad var det i den?

Jag har varit lite smådeppig i veckan, det känns lite tomt att allt är över. Men samtidigt kan vi ju glädja oss åt att allt blev så himla bra och vi kan titta på bilder och på ringen som glänser på fingret och drömma oss tillbaka...
    Dessutom har vi sparat några flaskor av vinet som blev över och ikväll ska vi göra en "favorit-i-repris" och äta ungefär samma mat och dricka av bröllopsvinet!

• Junibruden82

Victory
    Vi gifte oss i Öjebyn. Jag tycker den kyrkan är så himla fim och så hör vi till den så det var då inget att fundera på.

Jag ska välja ut den bästa bilden, har lite beslutsångest om jag ska ha en i svartvitt eller färg och om jag ska ha ett kort med bara oss eller ett med sonen.
    Det kostar då inget att skicka in i tidningen, jag har ringt och kollat det.

Ja det var en lite kul present, "handklovar" som var av godis.
    jag tyckte det var lite roligt, men kanske inte alla skulle uppskatta det.

Ja jag hade några dar förra veckan då jag var ganska nere men det har blivit bättre.

Jag har då faktiskt inte haft tid att tänka så mycket, har legat som en vecka, fick idag efter 2 besök på akuten och 2:a läkarbesöket veta att det var gallan,mest troligt en sten som täpper igen då och då och jag blir ju jättedålig så jag har bott hos morsan några nätter så hon har fått ha pojken eftersom min man jobbar eftermiddag.
    Imorgon skulle jag då få komma på ultraljud, så jag hoppas ju verkligen inte att jag behöver opereras. Usch jag hatar sjukhus, man går verkligen inte dit i onödan. Dessutom trodde jag att gallstenar var nåt man hade när man var gammal inte 23

Du förresten hur länge hade ni planerat erat bröllop?

• Junibruden82

Victory
    Jag kom ju ihåg jag skulle fråga dig, din svärmor är det Ulla?
    Det såg ut som henne, det ärn ju min hemkunskapslärare från Pitholm, kan det stämma?

• Victory

Jaaa, det är Ulla!! ALLA känner henne, hon hör ju i princip till inventarierna på pitholmsskolan, hehe. Men hon är världens gulligaste svärmor!

Ja, Öjeby K:a är fin, men eftersom jag jobbar på Margretelund och ser den genom mitt fönster varje dag ville jag gifta mig någon annanstans än på "jobbet"...

Handklovar av godis, hmmm...det var lite vågat...

Hoppas att det inte är nåt allvarligt med gallan! Alltid jobbigt att vara sjuk...

Vi planerade nog ett år ungefär. Jag började kika runt på internet tidigare än så men började inte boka saker förrän hösten -05. Efter jul kom vi igång på allvar.

• Junibruden82

Victory
    Jag har suttit på sjukhuset i över 7 timmar idag för att göra ett ultraljud.
    Ja jag hade då massor med stenar så dom ska ta bort hela gallan, men det blir inte förrän till hösten.
    Jag hoppas jag klarar mig bra i sommar eftersom jag ska börja jobba nästa torsdag efter ett och ett år av mammaledighet, man vill ju inte börja med att va sjuk.
    Dom säger att det ska va en liten enkel operation så man får väl tro på det, men det är lite jobbigt när man har sjukhusskräck.
    Men Sunderbyn är ju betydligt finare än här.

• Victory

Ojojoj, det låter inte bra! Och precis nu när du ska till att börja jobba... Skicka en styrkekram och hoppas att du inte kommer att må så dåligt i sommar! (Kan man klara sig utan galla?!?)

• Junibruden82

tydligen.
    Jag tycker vi verkar ha många saker vi kan klara oss utan.
    Vet då inte vad den har för funktion.

Svar på tråden 3 juni 2006