• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Rosenhaga

Jag är lugn som en filbunke. Jobbat hela dagen men min älskade m2b hade klippt gräset, diskat och börjat med middagen när jag kom hem. *glad*

Han hade börjat packa för bröllopsresan (vi åker direkt från festen till Arlanda) och plockat iordning en del av den dryck som vi ska köra iväg imorgon till festlokalen.

Nu återstår för mig att packa för bröllopet och packa för bröllopsresan. Vad mer? *lägger pannan i djupa veck*

1. Betala räkningar
    2. Packa hundens resväska
    3. Plocka iordning och semestervattna blommorna
    4. Gå in skorna - det kan jag kanske göra samtidigt som jag dammsuger?

Vad skönt - läget är verkligen under kontroll! Imorgon förmiddag åker vi till Stockholm och fixar festlokalen och vigsellokalen, hämtar upp vinerna på Systembolaget och lägger champagnen på kylning och tvättar bilen.

Lördag - då gifter vi oss. Känns mycket bra.

• Rosenhaga

*skrattar*

Så det kan bli - somnade på soffan igår kväll. Tur att det inte var så mycket kvar att göra. Slurpar i mig det sista kaffet och ska börja packa.

Lycka till alla brudar och brudgummar - imorgon är en härlig dag för oss! Tänker njuta fullt ut av vår dag, vår familj och våra vänner.

Eftersom vi åker direkt från festen på vår bröllopsresa så kikar jag väl in här igen framåt midsommar.

Tjingaling!

• Victory

Idag ska vi åka till festlokalen och möblera och duka + handla på systemet. Tur att vi har hjälp av vår toastmadame som kom igår! Hoppas nu bara att vi hinner allt så att jag kan njuta imorgon!

• junibrud2006

Hej alla! Solen skiner och imorgon är det dags. Idag har vi minst sagt fullspäckat schema. Vi ska hämta allt på systemet, hämta linnedukarna, fixa iordning i festlokalen etc. Men kul ska det bli!

Lycka till imorgon allihopa!!!!

• sol73

OJ oj i morgon gäller det. Jag kommer inte fixa att inte gråta jag kommer gråta från det jag går in:) Jag blir rörd bara nu när jag läser era inlägg alla är så glada och lyckliga. Lycka till nu tjejer i morgon är vi alla fruar! :)

• anmob

Suck nu har lillkillen blivit sjuk. Han har 40 graders feber. Hoppas bara han blir bättre till i morgon

• Therese33

Vill bara önska alla som skall gifta sig imorgon lycka till! Jag gifte mig själv i lördags och det var helt underbart!
    Ta det bara lugnt och njut av varje sekund!

• Bröllopstokiig

Hallå brudar!

Vi gifer oss i morgon!!
    Vackert väder verkar det bli också.

Själv så har jag fruktansvärt ont i ett öra. Jag brukar få öroninflammation ibland och självklart skulle det komma nu. Jag ska upp på lättakuten klockan fem och kolla vad det är och eventuellt få medicin. Vi lyfter till Kreta på söndag och jag vill inte ens tänka på hur ont det skulle göra i öronen vid avgång.

Dessutom har jag fått värsta utslaget vid sidan av munnen men mer mot kinden. Det är det jag varit rädd för enda sedan vi bestämde oss för att gifta oss. Snälla, inte munsår på vår stora dag!!
    Nä, det blev inget munsår utan ett kindsår.

Gud vad snyggt. Hoppas min make-up artist är duktig på att sminka över eländet.

Nog med negativa saker.

Lycka till alla 3 juni brudar. Hoppas dagen blir underbar. Försök att njuta av dagen!
    Kram

• kelite

I dag är väl den dag som jag har vart lugnast, nu är allt "klappat och klart".
    Jag var och gjorde i ordning mina naglar idag, de blev super-bra!
    Jag har även hämtat klänningen och den satt som gjutet
    Grattis till oss alla som gifter oss i morgon!

• Akkidakki

japp!! imorgon e vi gifta nu!!! JIIIIEEEE!!!! Lycka till alla brudar!!
    Kram på er!!! :)

Svar på tråden 3 juni 2006