• Svar på tråden 3 juni 2006
  • junibrud2006

Nu har jag varit till läkaren med min tå. Familjeläkaren, sedan akutröntgen och ortopeden. Tån är av... Men men. Vila fram till lördag, lite champagne och sedan får det gå så länge det går!

• Akkidakki

junibrud2006: ajajaj... hoppas att de va en trevlig 30årsfest iaf så det va värt de... ;) Usch hoppas de går bra ändå... Kanske lite jobbigt och gå med bruten tå tills efter midsommar bara... för dom lär väl inte hinna fixa den innan resan heller... Usch!! En jättekram till dig!!!8==´0´==8

• anmob

Var hos läkarenigår och fick min antibiotika. Nu ska jag nog vara fit for fight på LÖrdag.
    Nu drar det ihop sig för oss. Jag både längtar efter lördagen och bävar. Men mest längtar jag nog.

• junibrud2006

Jag tittade nu på SMHI för lördag. 16 grader, lite sol och absolut inget ösregn, bara ett vitt halvmoln utan regndroppar. Får hoppas det håller sig... Kollade Ystad. 12 grader, vitt moln men med lite regn. Inget hällregn isf iaf.

Just nu sitter jag i kö till landstinget. Ska se om jag kan få ett par kryckor så jag inte överbelastar för mycket inför lördagen.

• Akkidakki

solen skiner väl alltid i skåne!!! ;) Speciellt på lördag det har ja och vädersnubben kommit överens om och han skulle bara våga svika mig!! Hehe... Vi ska fotas på stranden men om de e halvtaskigt väder så blir det i en park och om det ösregnar så blir det i studio... Så har vi löst de...

Usch ska städa huset idag, blev aldrig gjort igår och sen måste vi packa. Åker ju tidigt på mån morgon och på söndag lär de nog inte bli mycke packat... Och imorgon måste vi handla så att våra gäster som ska bo här inte svälter. Plus växla pengar... känns stressigt fast egentligen e de alla smågrejor runt om som stressar upp en... Japp de löser sig!!

• Liten med Mindre

Neej - junibrud2006, vad trist med foten. Hoppas verkligen att den är snäll mot dig och inte gör föör ont på lördag.

Sitter själv med ont i halsen, förstår inte att den här förkylningen inte drar vidare. Åt pipsvängen typ...

Laddar brudväskan med värktabletter, näsdukar, nässpray. Och ett paraply bredvid.

Festhäftena är i alla fall tryckta och skurna. Måste bara vikas och snöras fast. Och så ska vi packa till bröllopet och resan. Lite att göra ikväll med andra ord.

Lycka till alla. Imorgon är det offline tills efter bröllopet och resan.

• junibrud2006

Stor&Liten - Lycka till nu med allt! Ser fram emot att få se en bild eller två på er! Jag ska se till att gästerna från vårt bröllop kommer i helt skick till er på söndagen!

Nu har jag kryckor så det borde bli hyfsat till lördag. Och vädret blir bara bättre och bättre...!
    www.aftonbladet.se/vader/js/index.html

• Liten med Mindre

Vad bra Junibrud2006, att du fick tag i kryckor.

Bilder blir det alldeles säkert - ni som vill dela med er efteråt kan väl lägga in en länk här då. Eller i "Gifta" förstås. :)

Fick just veta av chefen att jag fått löneförhöjning - känns ju skönt inför fest och resa.

Nu går jag offline till efter bröllopet - ett stort lycka till alla 3 juni-brudar!

• qazbnm

Någon mer som är nervös och uppspelt. Kan inte tänka på annat än bröllopet nu. Undra hur de kommer att kännas när allt är över???

3 dagar kvar...snart 2...!!!

Svar på tråden 3 juni 2006