• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Rosenhaga

En vecka kvar...*ler mjukt vid tanken*

• Victory

EN VECKA KVAR!!! *sliter med festprogrammet*

• Rosenhaga

Victory

*ger en tröstande klapp på ryggen*

Du, gör dig bilden av er nästa lördag kväll på festen. Slut ögonen och njut! Kanske det ger dig kraft att slutföra festprogrammet?

Kramis

• Victory

Tack, Rosenhaga! Visst ser jag fram emot nästa lördag nåt enormt, det är bara några sista "hinder" att ta sig över nu! Men jag har lovat mig själv att jag ska vara klar med alla förberedelser imorogn så att jag bara kan njuta sista veckan! Så det är inte så farligt som det kanske lät

• Liten med Mindre

Usch - sista deppet innan glädjen slår till. Förutom förkylningar och en fortfarande osäker toastmaster, så är det jordbävning i Indonesien. Visserligen inte på vår ö - men ändå.

NU vill jag att det roliga ska börja. Fick just en sista bröllopstidning av en kompis som jobbar på tidningen. Ska se om den kan få mig i rätt mood...

:)

• Rosenhaga

Hej Victory,

Hade själv tänkt att vara ledig hela veckan innan bröllopet men se, det gick inte. Vi åker på bröllopsresa direkt efter bröllopet så jag måste jobba måndag-onsdag + fredag fm.

Nåja, är ju ledig på torsdag. *flinar*

• Victory

Rosenhaga: Jag ska ha semester onsdag-fredag nästa vecka (kanske slutar jag även tidigare på tisdag eller är ledig hela dagen om jag känner för det). Men då har jag inte tänkt jobba ihjäl mig utan bara koppla av med massage, ansiktsbehndling, kurbad och nagelförlängning! Ska bli underbar uppladdning inför lördagen!

• Rosenhaga

Victory!

Snälla, njut för mig med - precis så hade jag tänkt mig att göra.

• 03062006

snacka om att detta år gått fort sen jag började min planering, och nu bara en vecka kvar.
    bokade in mig och min mamma på spa till på torsdag ska njuta hela den dagen å bara ta det lungt och sköt
    sen de andra dagarna är det små grejer att fixas hela tiden.

Ska i kväll försöka göra klart vigselprogrammet och börja göra mina cd skivor som vi ska ge som presenter till våra gäster som minne, med musik från kyrkan och bröllopsvalsen och flera andra låtar.
    Festprogrammet klart och det är skönt.

Nu ska jag börja natta barnen och sen setta igång å jobba med programmet och tänka på att i morgon är det mindre än en vecka kvar

• Victory

Puh! Nu har jag jobbat med festprogrammet hela kvällen och kan känna mig ganska klar! Skönt! Nu återstår bara att skriva ut och häfta ihop, men jag har ju hela morgondagen på mig också!

Rosenhaga! Ja, jag lovar att tänka på dig när jag ligger där i badet och blir ompysslad!

Svar på tråden 3 juni 2006