Finns det några brudar som bor i Oslo, liksom jag?
Hej, jag undrar om det finns några brudar som bor i Oslo? Om det finns några fler æn jag kanske vi oxå skulle kunna arrangera en træff?
Hej, jag undrar om det finns några brudar som bor i Oslo? Om det finns några fler æn jag kanske vi oxå skulle kunna arrangera en træff?
Jag har varit runt i flera butiker här i Oslo, men bara provat i en - brudekjolen på egertorget. VAr där i går och köpte mina skor. Har också kollat på Unik brudestudioe på akersgata ocg Eden brud på grünerløkka. Var också en snabb visit på Kristins Brudesalong i lillstrøm en lördag. Det är inte att rekomendera! Massa folk och lång kö... Men har fått bra hjälp och service på alla ställena.
När det gäller butiker med bröllops artiklar så finns det en ovanpå brudekjolen på egertorget. Tror den heter bryllupsbutiken. Tyckte inte om den... Men det ligger också en längre bort i gatan, mot fästningen liksom som heter Decorium och där var det väldigt trevliga. Kunde beställa inn saker på svenska om man villa ha typ klistarlappar med Bröllop och sånt.
Ska man bok tid??
Nu e jag så trött på snö.... det vräker ju formligen ner!
Hur har det gått - har någon träffdatum satts?
Vi prata om att träffas vecka 11. 15/3 eller 16/3 passar bäst för mig. Vad med er andra?
Utavndraren - Ja man måste boka tid. Det är bäst för alla parter för då får man personlig hjälp och man slipper trängas framför spegeln med massa andra. De flesta nutikerna har boknings plikt, men en del har drop in på lördagar.
Hello girls!
Jag har precis bokat min biljett till sthlm :), åker den 13:e. Vår extrahjælp på jobbet ville gærna jobba så jag kunde få ledigt (ær sjælv anstælld på deltid men jobbar før det mesta heltid).
Jag får hoppas på att det blir fler træffar då jag ær tillbaka igen. Kænns lite dumt att ha startat tråden å sen dra! hehe, men jag ær sæker på att det går bra før er. Kram på er!
Det blir säkert flera träffar :)
Läste om dina bekymmer i en annan tråd. Hoppas det går bra med dig.
Det ær vældigt jobbigt men jag ska prata med min M2B ikvæll. Får se vad han sæger, tror inte han kommer att bry sig men det ær ændå jobbigt att ens blivande svåger inte vill att man ska gifta sig.
Hej hej!
Har läst ikapp nu Har haft M2bs syster med pojkvän på besök hela helgen....ska kolla 15:e och 16:e.
Hellu alla fellow oslotjejer!
Nu är ni allt dåliga på att skriva tycker jag!
Jag har en vännina som ska gifta sig i Thailand i påsk. Vi skulle inte åka eftersom min m2b inte fick ledigt. Men nu verkar det som om han kan ändå. Så nu ska jag surfa efter flygbiljetter. Jippi! tror dom blir dyra dock!
Har du fått rett ut dina problem Sabina?
Tycker iofs att giftemål är er sak och inte er släkts men det är jobbigt med sand i maskineriet... Hoppas din kille har rätt fokus!! Håller tummarna!
Ha en strålande kväll allesammans!