Finns det några brudar som bor i Oslo, liksom jag?
Hej, jag undrar om det finns några brudar som bor i Oslo? Om det finns några fler æn jag kanske vi oxå skulle kunna arrangera en træff?
Hej, jag undrar om det finns några brudar som bor i Oslo? Om det finns några fler æn jag kanske vi oxå skulle kunna arrangera en træff?
Har ni någon hemsida eller msngroup att titta in i?
Här är vår grupp - mest inspiration visserligen.
groups.msn.com/Lotarev/shoebox.msnw
Hej Hej!
Byter tråd jag...Vi bor alltså oxå i Oslo, mitt i stan. Har bott här sedan 2003 och har en liten son. Ska gifta oss hemma i Sverige i sommar
Nej dessverre, ingen hemmasida eller nått sånt.
Kollade in p din msn, så mycket fina frisyrer du hade hittat! Det er nått sånt jag vill ha. Utsläppt, men elegant och kul samtidigt. Ska ha både tiara och slöja också.
Så bra att du hittade hit lisaminelli :). Berätta hur du hamnade i Oslo.
Gerda
Tyckte herrgården var väldigt fin och stilig, mens BA känndes mer flexibel. Det var bara ett inntryck jag fick. Beror ju lite på vad man vill ha så klart.
När jag och min M2b träffades så bodde han redan här (Värmland ursprungligen), jag bodde i Göteborg då men vi insåg snabbt att distans var såå jobbigt. Jag sökte jobb här i Oslo och fick snabbt napp så nu närmar det sig tre år!! Tiden bara rusar iväg
Vi har köpt lägenhet på St Hanshaugen men är på jakt efter större...ska ta tag i det mer ordentligt i början av sommaren. Vi ska iaf gifta oss 29 juli!
Jag ønskar dig oxå vælkommer lisaminelli! roligt att vi blir fler :)
Så du har fastnat för en värmlänning, så kul :). Då blir det kanske värmlandsvisan för er också i kyrkan. Vart blir bröllopet?
oj, vælkommen skulle det stå.
Gerda, såg dina bilder på din hemsida... jættefina bilder va det. Har sett att många har sånna msn sidor. Hur skaffar man det? tror att det ska vara enklare æn en riktig hemsida. Ær de bara till før att ladda upp bilder på?
Hej lisaminelli! kul att vi blir fler o fler!
Junibruttan,
Ja, sambon är framförallt jätte pepp på att ha en lyxiggrillfest - han vill helst ha det som informellt som möjligt iom att han inte trivs med att stå i centrum när det är alltför högtidligt :) Vi bestämmer oss slutligt i april/maj när vi träffar båda arrangörer.
Nu ska vi mysa lite för kvällen