Finns det några brudar som bor i Oslo, liksom jag?
Hej, jag undrar om det finns några brudar som bor i Oslo? Om det finns några fler æn jag kanske vi oxå skulle kunna arrangera en træff?
Hej, jag undrar om det finns några brudar som bor i Oslo? Om det finns några fler æn jag kanske vi oxå skulle kunna arrangera en træff?
lisaminelli - Jagska också göra håret på Aqua. Har varit där en gång och provat, och ska dit en gång till innan dagen D. Det är Cici som gör mitt, hon verkade jätte duktig. Smink bokade jag först också PÅ Suzie, men ändrade sen till Bodyshop.
Angående träff så är det ju kul om alla kan. Vad med veckan efter nästa? Jag har en väldigt öppen kalender då :)
Veckan efter nästa ska nog gå att få till!
JuniBruttan:
Har du provsminkats på bodyshop? Blev det bra? Jag är mest orolig för basen, så tror jag ska ha med en egen för säkerhets skull...vill ju inte blänka som nyputsade skor i trynet efter 2 timmar
Nej har inte provsminkat ännu. Det blir måndagen innan bröllopet. Har också den bekymringen om basen...tycker det är svårt att få till själv på min hy så vi får se om dissa sminkproffsen kan fixa till nått bra.
Blir jag helt missförnöjd med provsminkningen så kan frisören sminka.
Tjena alla oslotjejer! Här är en värmlänning till....
Jag har inte kommit långt alls!
Bor i Gamlebyn, köpte lägenhet i september där.
Hej utvandraren! Så kul att du hittade hit. Berätta - hur hamnade du i Oslo och vart ska du gifta dig?
Hej Junibruttan!
Jag har bott här sedan 2000, med några avbrott för utlandsvistelser. Jobbde länge i restaurang men nu jobbar jag med vinimport! Har ju köpt lägenhet nu och skaffat mig en norrbagge så här blir jag kvar... Trivs super! Förutom idag och igår när trafiken var ett helvete..
Vi ska gifta oss i swe, pga priserna. HAr sett på herrgård i norra värmland men inget är bestämt!
hej utvandraren, kul att vi blir ænnu fler.
Nær ska du gifta dig?
Vi dividerar ännu om det... Det lutar åt 2008, men jag vill helst hoppa på 2007 tåget! Han friade i januari så tycker det blir nog tid.... men vi får se! Vill ju helst ha med mannen i planeringen oxå, och han är mkt busy nu!
sabina
Vad jobbar du med? läste att du var i Lillehammer nu, jobbar du hemifrån?
Har en vännina som bor i Moss, det är fint där!!
Vill oxå hälsa utvandraren välkommen!