• sabina_b

Finns det några brudar som bor i Oslo, liksom jag?

Hej, jag undrar om det finns några brudar som bor i Oslo? Om det finns några fler æn jag kanske vi oxå skulle kunna arrangera en træff?

• Svar på tråden Finns det några brudar som bor i Oslo, liksom jag?
  • sabina_b

Jag och min blivande ska åka till london næsta månad, tænkte førsøka hitta klæder dær.
    jag måste førsøka ordna hår, smink och inbjudningskort snart. Det børjar stressa mig lite. ska åka till sthlm snart och førsøka fixa det dær.

• lisaminelli

Vi ska nog få våra inbjudningskort tryckta på Calligraphen, www.romance.se, jag tycker de har ganska mycket kort och inte så dyrt.

Har du tänkt göra dina själv? Annars kan du ju alltid kolla där

• JuniBruttan

lisaminelli - vart ska du göra hår och smink i karlstad?

Fotograf var svårt att få tag i . Vi ville antingen ha FotoArtz eller Klemner, men båda var upptagna. Så då blev det en vän som är hobbyfotograf.

• sabina_b

vårat brøllop ska vara orientaliskt inspirerat, så jag førsøker finna kort som ær sådana oxå. Helst vinrøda ska de vara, gærna med lite guld på då temafærgen på brøllopet ska vara vinrøtt, guld och beige. korten på romance e jættefina och prisværde oxå men jag hittar inget som passar mig. Funderar på att æven førsøka hitta korten i london, eller blir det før sent? brøllopet ær planerat den 18:e aug, kommer hem från london den 4:e april.

• sabina_b

Lisaminelli:
    romance.se hittade jag faktiskt några kort som skulle kunna vara aktuella, jag undrar om de kanske kan gøra om dem i en annan færg typ guld istællet før silver?
    vad tycker du om korten som heter:
    -den stora kærleken
    -delicato (med vinrøtt inlægg dock)
    -forever a

• JuniBruttan

Tycker det är så kul att vi vart fall är 4 oslo-svenskor här på BT. Ska vi försöka få till en träff nästa vecka? Jag kan måndag, tisdag och onsdag eftermiddag (efter 16)

• Gerda

Jag kan æven jag dem dagarna, men helst måndag och onsdag.

Var vill ni træffas? Om det ær i stan så vældigt gærna ett stælle som ligger centralt och lætt att hitta!

• lisaminelli

Jag tycker om både "Den stora kärleken" och "forever.a". Vet inte hur flexibla de är med färger men jag tycker du ska ringa och fråga. Det borde ju gå att lösa tycker jag! Vi ska ha kortet Celebration i vanilj. Pga hur vår festlokal ser ut bör nog vi ha ganska vitt/creme som tema...Måste tom byta ut gardinerna i lokalen för att det ska se snyggt ut men vad gör man inte Tror att det blir bra tillslut iallafall!

• lisaminelli

JuniBruttan:

Hår ska jag troligen göra på Aqua (har bokat men de har inte bekräftat vem som ska fixa pga semester etc.). Sminket gör en tjej från suzie picant, de kommer till hårstället och lägger maken. Gör provsminkning två dagar innan.

Angående träff: Jag kan tyvärr ingen av dagarna för mån, tis jobbar min sambo kväll så då måste jag vara hemma med vår lille son och på onsdag kommer min syster hit och övernattar inför anställningsintervju....

• sabina_b

Jag kan tyværr inte heller de dagarna. Jobbar kvæll den veckan men ni som kan får gærna træffas før min del om ni vill, så hakar jag på næsta gång :)

Svar på tråden Finns det några brudar som bor i Oslo, liksom jag?