• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 3

Startar en fortsättning på gamla tråden redan nu. Kom på att den stängs ner någon minut efter kl 24 i natt..*S* Kör hårt tjejer.

Jag lägger in senaste listan så det är bara att fortsätta signa upp sig som julibrud om man vill vara med. Kopiera och lägg till erat eget namn och vigselplats. Ju fler desto roligare

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3
  • Tredjegångengillt

BoIs

Asså, eftersom du har lagt ut era inbjudningskort på internet har du ju gjort dem tillgängliga för allmänheten. Tror det är så att man inte får ta/kopiera bilderna och bifoga, men att det är okej att länka till redan befintliga sidor. Sen kan man ju diskutera hur roligt det är och om man kanske borde fråga först för sakens skull. Men lagligt tror jag det är.

• Fru Villa Solglimt

Måste bara säga
    Det är inte lagligt att ta bilder från siter och lägga ut som sina egna. Det krävs tillstånd..!!

• Tredjegångengillt

hahaha, jag fick 16 (bara barnet) och sambon fick 20 (mobba honom för gråa hår!!)på testet. Det var roligt

• Tredjegångengillt

och när jag läser mitt eget inlägg några steg upp förstår jag till viss del varför min poäng är så låg - hur kan jag börja ett meddelande med "Asså" ??

• solstickan

Jag fick 27 vuxenpoäng! Trots att jag bara är 20. Coolt.

• Fru Nilsson 1/7-06

Var ju bara TVUNGEN att göra testet. Jag fick 26 vuxenpoäng.
    Nu har jag bestämt mig för hur min brudbukett ska se ut, ska bara beställa den oxå.

• GithKat

fru Nilsson 1/7-06: Vad härligt, jag är i valet och kvalet om jag ska ha rosor eller kallor.. tror det lutar åt röda rosor i en stavbukett.. hoppas det som jag tänkt mej bara.

• Blondi

Gammaltantan här!!! Fick 30 vuxenpoäng!!! Fy vad jag är vuxen!! Kunde iaf inte laga mat åt åtta personer utan att handla:)

• GithKat

Blondi.. är det du som är gargamel då..?*fniss*

• BoIs

Igår var vi och fixade ringar och hindersprövning. Skönt att det är ur världen. Ringarna blev släta guldringar till förlovningen och en "vanlig" allians till min vigselring. Bredden blev lite bredare än vanligt men den satt så snyggt så vi är båda jätte nöjda, betalde ca. 9400kr för alla 3.

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3