victory: Du e inte ensam om att inte räkna med en hippa :( Har mina kompisar spridda lite varstans i landet så jag tror inte att det lär bli någon för mig heller... tråkigt, men jag klarar mig ändå... har ju och göra så det räcker till ;) Men man vet aldrig... hoppas kan man, men jag e rätt glad om ja slipper skämma ut mig iaf ;)
Bokat transporten nu från kyrkan. Det blir häst och vagn!! Ska bli grymt skönt och få åka i lugn och ro från kyrkan så man hinner prata igenom de som har hänt... :) Sen hoppas ja på en semesterdag på fredag så vi hinner med buketten...börjar bli dax för den nu känner ja ;) Annars vet ja inte när ja ska hinna med de... ska till Ullared på lördag och shoppa loss!! De e kul!!
En liten undran... Ska alla ni köra med linnedukar? Vi tänkte nämligen köra lite kraftigare pappdukar tror vi... inte såna som går sönder bara man tittar på dom utan tjockare... Fast ja blir osäker... De e ju kanske inte så fint på bröllop, fast ja vet inte om ja hade tänkt på de som gäst... Gör man de???
Hmm...