• Svar på tråden 3 juni 2006
  • junibrud2006

100 dagar kvar - och snart bara tre månader! *gulp* Vad fort tiden går! Tycker det var alldeles nyss det var i alla fall 10 månader kvar!

Konståkning låter bra. Håller tumme att allt löser sig snarast!!!!

• Yllo

100 dagar kvar... och jag som inte ens beställt inbjudningskorten än *arrrggghh* Skulle ha gjort det i dag var det tänkt, men min älskade (fast inte just nu) glömde ringa sin tvillingbror och fråga om han vill vara vår toastmaster!! Alltså måste jag vänta tills vi fått ok därifrån *suck*

• juni3brud

100 dagar... YES!!! Snart är det dax!!!

• Edsåsen

100 dagar, kan vara en evighet ibland...men troligtvis inte denna.
    Men som tur är det mesta under kontroll...

Nu tillbaka till storslalomen

• Victory

YES!!! Brudgummens kläder bokade!!

Detta var andra provningen och nu stämde allt på en gång! Han blev sååå stilig!! Skönt att ha det avklarat!

• Yllo

Så, nu är tårtan beställd och utklurad med utseendet och smaken Det underbara är att hon levererar den härifrån Sverige till Åland!

Bara 98 dagar kvar tills det smäller! Börjar bli så nervös redan.. hur kommer det inte att vara den stora dagen *tuggar på naglarna*

• Victory

Jag hade tänkt skriva ut inbjudningarna på datorn i helgen, men jag känner att jag drar ut lite på det. Kanske beror det på att jag inte känner mig helt säker på festlokalen och några andra, mindre, detaljer. Jag har så svårt att bestämma mig!! När de är skickade finns det ju liksom "ingen återvändo". Dessutom är min mormor väldigt sjuk och jag är rädd att hon inte lever till min bröllopsdag. Så jag inbillar mig att när jag skickat ut inbjudningarna kommer det säkert att hända något som gör att vi måste skjuta på bröllopet.

Nej, imorgon måste jag börja göra dom! Jag hade ju tänkt skicka ut dom när det är tre månader kvar och det är ju snart!!!

• Yllo

Victory.. jag har inte ens beställt våra inbjudningskort än.. och det är 3 veckors leverans!! Ska få besked nu i helgen om vår toastmaster accepterar eller ej...

• Victory

Yllo:
    Visst är det jobbigt när man måste vänta på såna saker när man egentligen bara vill få saker gjorda!? Fast i mitt fall handlar det nog mest om att JAG måste bestämma mig i olika frågor. Plus att m2b måste få klart hemsidan. Tänkte skicka ut dem den 2:a mars så att de kommer fram den 3:e. Då är det tre månader kvar + att det är min födelsedag!! Kunde vara lite kul, tyckte jag. Men det kommer nog itne att hinnas, för jag har beställt satinband till inbjudnignskorten som troligtvis inte kommer förrän på torsdag (den 2:a) och då hinner jag nog inte göra dem klara...

• Victory

Men kuverten kan jag ju börja med för gästlistan är ju klar... tror jag...

Svar på tråden 3 juni 2006