• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Akkidakki

Malin A: Kul och ha dig tillbaka!!! Visst är det konstigt att först när något går snett går allting snett och sen när något går bra så går allt kanon!!
    Lycka till med huset!! Ligger de i Götet eller? Va ju själv på husjakt där för ca 2 år sen, men det slutade med att vi flytta till landet i skåne istället... snacka om tvär vändning, men pojken gav vika och lyckades bryta upp med sitt älskade Gbg...

Junibrud2006: Min bror åker kortvasan för 4 året irad på fredag... fattar inte var han har fått dom generna ifrån, ja har inte fått ta del av dom... Kul att dom orkar!!
    Ser framemot bilder på hemsidan Nyfiken på hur alla ser ut... Man har ju en bild i skallen som sällan stämmer...

Oj nu e de visst hockey!! Heja Sverige!!

• juni3brud

Malin A Jätte kul att ha dig tillbaka!!! Lycka till med huset också...

• lokatt

Stor & Liten:
    ett tips för extra fotograf kan vara den assistent som var med vår fotograf... om det är intressant är det bara att maila mig så vidarebefodrar jag infon.

• Malin A

Akkidakki och juni3brud
    Tack så mycket!
    Ja, det känns gott att vara tillbaka igen!
    Huset ligger strax utanför Gbg och det är sååå spännande! OM vi nu får huset så är det inflyttning 1 maj... så det kan bli en intensiv vår! Men vi måste ju se på huset först!
    Inbjudningarna kommer vi att sända först om några veckor (min svärmors begravning är om en vecka...)

• Liten med Mindre

Tack för tipset Fru Lokatt. :)

Assistenten är, om jag förstår det rätt, en bekant till Stor. Så det är en av personerna vi ska kolla upp, när min campare är tillbaka från skogen.

• Liten med Mindre

Varför går det så här!!! Visserligen en mindre problem jämfört med vad som tagits upp tidigare, men...

-först var det restaurangfolket som inte fanns på plats när vi bokat möte. Saknar massor med information som behövs, och som är svår att ta per telefon.

-sen trodde jag våra inbjudningar gått till tryckeriet, via en god vän, förra veckan. Och jag började så smått vänta på ett paket hemma. Idag hör tryckeriet av sig och undrar varför vännen inte kontaktat dem som han skulle. Och han går inte att få tag i, givetvis. Aaarrrgh!

Det här är ett typiskt bra läge att försöka stressa ner va?

• junibrud2006

Stor&Liten - Usch, att det ska bli sådär! Hade han glömt lämna till tryckeriet eller? Men de borde väl kunna få klart det till nästa vecka i alla fall? I så fall kan ni ju få ut dem tre månader innan precis!

Skickar tusen kramar och hoppas det löser sig!

• Charleston

Hej tjejer!

Vet ni va´; Idag om 100 dagar smäller det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :D

• Liten med Mindre

Tack junibrud!

Någon lär ju drabbas av den stressade brudens vredesattack ifall filen inte kommer på plats imorgon... (Undrar ifall han själv låter blir att gifta sig efter detta.)

Nytt möte bokat med restaurangen nästa vecka. Då ska jag dubbelkolla dagen innan, eller trippelkolla...

Får nog försöka stressa ner med lite nervkramande konståkning ikväll. Äntligen något sevärt på tv!

• Malin A

Oj... bara 100 dagar kvar? Det går ju fort!!!!!!!

Svar på tråden 3 juni 2006