Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Fråga till er som kör GI-metoden. Jag jobbar som lärare och jag äter skollunchen med ungarna. I skolan är det ju mycket potatis, ris och pasta och mycket halvfabrikat. Hur ska jag tänka?
Jag vill gå ner för jag gifter mig om tre månader och jag har hört mycket bra om Gi-metoden, men det måste passa in någurlunda i min vardag.
Drakdal - Tjata på... ordet choklad är alltid trevligt =)
Ja det är ju frågan om de har sett mig med alla extrakilon..... inte riktigt alla, men de flesta tror jag... Men folk som inte är närmast brukar ju inte heller lägga på minnet precis hur man ser ut heller... (alltså hur stor man är.. stor eller ännu större typ)..
Men den som lever får se... Nu pressar jag gasen i botten mott första 100 jämt och sedan -20.... Jag skall inte ge mig även om det står still nu... Det får lossna ngn gång =)
Tove - lycka till =)
Går uppåt.. sakta men ändå... skall inte ge mig.......
Förstår att det är svårt med skolluncherna, har inga direkta tips att ge dig för jag är inget proffs (no shit ) på GI. Men visst finns det grönsaker och sånt oftast? Du kanske kan ta bort dom "dåliga" tillbehören (pasta, ris och potatis) och äta sallad eller råkost till? Eller fråga mattanten (heter dom så fortfarande?
)
Hang in there Mia, du fixar detta! Vet du, ett bra tips är att äta stark stark mat och att ha citron i vattnet - det bränner visst bra.
Äter alltid stark mat ;)
JO jag hänger =).... känns trist, men jag börjar bli van... går ju bara sakta uppåt så.... 3 hg är ju inte så farligt... och jag räknade lite om kom fram till att det snart är lingonvecka igen.. så jag får tro/hoppas det är det som gör det..... (om man hoppas nog så kan man kanske övertyga sig själv)....
Får se imårgon vad det landar på.. Har ju oavsett gått ner nga kilon denna vecka så.. får glädjas åt det om inte annat =)