Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Hur gick det då Miafina?? Vad sa mamma??
Jodå hon tyckte det syntes... kanske inte att det är riktigt så mkt som det är (de gissade på runt 10).. men sånt är ju svårt att avgöra... =)
Jag tror nog hon var imponerad =)
Och hon givetvis hoppas att det blir en bra fortsättning
Kul!! Nu är det bara att ta nya tag så att du är ännu mindre nästa gång du träffar henne.
Miafina: Vad kul att höra!! Sen är det ju alltid svårt att bedöma hur mycket nån gått ner för det syns ju olika beroende på vart man smalnar av först.
Cyklingen måste ha satt igång min förbränning för igår var jag rejält hungrig!! Har inte varit så hungrig sen jag var gravid (...och det är jag inte...hoppas jag..). Igår satte jag i mig rejäl lunch, middag, mellanmål, kvällsmål och var ändå lite hungrig när jag gick och la mig (men då ignorerade jag de känslorna). Totalt 2500 kcal stoppade jag i mig och tränade väl bort ca 600 av dem. Normalt ligger jag på 1300 + träning. Vägde mig imorse och hade gått upp 6hg men hellre det än att vara sådär hungrig!!
Idag tog jag en powerwalk till jobbet, 7,5km på 75 minuter i strålande solsken. Jättehärligt!! Kom till jobbet och var tvungen att rusa direkt till ett möte som jag glömt. Mötet varade 1,5 timme och jag hann inte äta min frukost innan som beräknat så jag fick sitta på mötet med kurrande mage. Gissa om frukosten satt bra efter det??
I helgen blir det nog lite lagom träning och några sköna promenader i det vackra vårvädret. Ha en trevlig helg tjejer!!!
Japps, nu träffar jag hemme på släktkalas om 3 veckor... så då hoppas jag att kunna vara nere på de där -20 då istället....
Då kommer ju även mormor och annat folk se en... Men eftersom de inte ser en lika ofta så märker det nog inte lika stor skillnad...
Har stått stilla nu i vikten, så jag hoppas att det börjar rasa snart igen.... Jag hatar att de där ståstilla grejerna kommer lite för tät... frustrerande.....
Men jag skall inte ge mig.. jag skall hålla ut =)
Hoppas det rullar på för er =)
Hehe... Det var mötet med din mor som jag var nyfiken på. Frågade du henne eller sa hon det bara? Nyfiken, för själv "drar" jag ur folk hur man ser ut, och då blir det ju inte riktigt lika roligt - eller?
Själv verkar det som man hela tiden stannar på den här platån som jag är på just nu och jag BLIR SÅ LESS!! Känns som att det inte går att komma förbi den... suck...
Hur går det för alla andra då?
Jessie... Nä hon vet jag att jag har gått ner, men inte hur mkt... Men eftersom jag hade på mig lite bylsiga kläder så syntes det väl mest i ansiktet och så.... Men jag såg att hon tittade, men sa inget direkt mer än, jo det syns att du gått ner.
Så jag frågade henne senare på kvällen om hon hade ngn aning om hur mkt...
Jag tror kanske att hon hade förväntat sig att det skulle synas mer...
För det syns ju mest i midjan, och den dolde jag.. Men när jag tog av mig den större tröjan så såg hon att det var en del borta där...
Men hon anmärkte senare på att det såg ut som mkt av min byst har försvunnit också.... Och visst lite har försvunnit, men mest under, så ingen BH sitter bra och håller dem därmed inte uppe.. så det var nog mkt att de inte var lika upplyfta som vanligt =)
Har inte orkat läsa hela tråden...;) Men försöker också att hålla nere på kolhydraterna.
Har ni några tips på nåt i godis-väg som man kan äta, eller någon efterrätt som är "bra"? Man måste ju få belöna sig lite ibland
Atkinschoklad som man kan köpa i välsorterade affärer vid hälsokosten och på alla hälsokostbutiker är JÄTTE gott! om man gillar choklad dvs, och de innehåller bara 1-3 kolhydrater per bit beroende på bit.
Jag blir så peppad av alla här, det är så kul att se att vi är flera som kämpar på och faktiskt går ner!!:D:D:D
Miafina, det brukar vara dem man träffar sällan som märker det mest så mormor och CO ser säkert att du gått ner (om det nu inte var så länge sedan du träffade dem att dom inte sett dig med de där extrakilona). Se till att då visa dem din midja;).
Själv sitter jag här och funderar när alla gäster kommer, vi ska gå ut på kåren och det är så tråkigt att börja på vinet innan alla kommer:)
Det känns som jag tjatar om atkinschokladen men den är verkligen super;)