Någon mer som gifter sig i Piteå?
Någon mer som gifter sig i Piteå? Kunde vara kul att utbyta lite tips och idéer!
Någon mer som gifter sig i Piteå? Kunde vara kul att utbyta lite tips och idéer!
...men det klarnar allt eftersom
Victory
Har du någon länk till klänningarna? Jag kan kanske hjälpa dig att välja ;)
Ja, du kan kolla här, den ena heter Begonia, den andra Dion:
pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/album&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/my_photos
Jag har provat den första (i en för stor storlek) men inte den andra.
Vore jättebra att få en åsikt!
Åååå vilka fina!
Jag förstår om du har svårt att bestämma dig!
Men personligen skulle jag nog föredra Dion, är precis en sån klänning jag vill ha!!
Det blir kanske lättare att se vilken som passar och känns bäst när jag får prova båda. Men Begonian kommer inte förrän i mitten av maj!! Så det lär ju bli lite panik där någon vecka innan bröllopet.
Nu har min Dion kommit och den är helt underbar! Det blir inget svårt val nu, denna ska jag ha!!!
pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/detail&.dnm=92c9.jpg&.src=ph
Victory: Jättefin!!!
Hej!
Jag gifter mig inte i Piteå, men med en karl från Piteå! Det är rediga karlar det!!!
Burro: Ja du det vet jag inget om, min är dalmas...
Victory:
Heeeelt underbar! Förstår att du är nöjd :D
Burro:
Kul att du gillar "våra" män :)
Burro :
Jag håller me! jag har fångat min därifrån!:D
Så som jag bestämde att ALDRIG igen, när jag var där uppe första gången(det var kallaste vecka nån gång under våren 03)..hehe de e min fösta minnen.. åt detta har vi skrattat många ggr!...hmm o nu kan jag inte vänta innan jag får åka dit igen!(tyvärr det kan bli höst/jul innan hinner dit nästa gång, shh berätta inte till svärmorn! :D )
morsian-brud
Visst är det så att man bara måste älska Piteå ;) Helt galet mysig stad :D
Ja, Piteå är underbart. Trodde det skulle vara jättekallt och så, men det går ju tom att bada på sommaren.
Shakti: Och jag är dalkulla! Bra att vi jämnar ut det lite.
Idag har vi fått mycket gjort! Både köpt skor och beställt ring! Jag är sååå nöjd!
pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/detail&.dnm=f9c9.jpg&.src=ph
Jättesnygga skor!
Victory:
Kolla! Du fixar ju det här galant :) Skulle aldrig ha gissat att det låg beslutsamhetsångest bakom, kanonsnygga skor, kan inte ha funnits några andra :D!!!!!!
Nä Mia, det har faktiskt gått över förväntan!! Jag trodde nog att min beslutsångest skulle ställa till mer bekymmer, men det har gått riktigt bra! Innerst inne vet jag nog ändå vad jag vill ha. Nästa stora problem är dock buketten...
Victory
Med tanke på att allt blivit så bra so far så är jag övertygad om att du fixar buketten! Jag såg din ring, planen är att jag ska ha en liknande :) Sjuuukt bra smak :D