Någon mer som gifter sig i Piteå?
Någon mer som gifter sig i Piteå? Kunde vara kul att utbyta lite tips och idéer!
Någon mer som gifter sig i Piteå? Kunde vara kul att utbyta lite tips och idéer!
Hej Victory!
Vi fick först se olika förslag på bilder som de har inne i butiken eftersom hon som skulle baka tårtan var borta. När hon som bakade tårtan var tillbaka fick vi träffa henne och prata om detaljerna och då fick vi smaka en fyllning som hon rekommenderade. Det var jordgubbsmousse (eller hur det stavas) och lite jordgubbssylt, tror jag. Det var riktigt gott och lite roligare än "prinsesstårtefyllning" som det brukar vara i de flesta tårtor. Vi är riktigt nöjda och det var inte särskilt dyrt heller. Jag tror det blev 900 kr för 35 bitar.
Vi var i en privat festlokal. Det var lagom stort eftersom vi inte så många på bröllopsfesten kring 30 st.
Det låter lovande angående tårtan! Jag hoppades att det inte skulle vara vanlig "princesstårtefyllning" utan lite mousser och liknande! Ska bli kul att gå dit och kika lite!
Ekbergs, sa du? Var ligger den? Ni beställde samma vecka? Bra att man inte måste vara där evigheter i förväg! Den tårtan lät ju supersmaskig...
Var det 1680 per person eller tillsammans?
Carro26: Hur gjorde ni med buketten?
Hej tjejer! När gifter ni er?
Jenny79: 22 juli. Du då? Ska du gifta dig, i Piteå?
Nej men utanför Kalix. Tänkte bara om vi var ett gäng här i Norr som skulle gifta oss ungefär samtidigt. Vi gifter oss den 18/2.
Oj det är ju snart! Går det bra med planeringen?