• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • lillabunny

Jag skulle känna som du Hur gör man? Säg det till honom!

• Hur gör man?

Ja... Min sambo ville nästen att vi skulle byta ut ringarna!!! Svårt att beskriva känslan... Nu känns ringarna "billiga"... äh... det går inte att förklara...
    Men TACK för era tankar och förlåt om jag tar upp hela tråden med mitt gnäll!

• hjartat73

Jag ska halvdesigna min vigselring hos honom men det är för att jag inte tycker det finns ngn som passar till min förlovningsring och vill inte ha den som de har gjort till för jag tycker inte den är snygg.

• ruthie76

~emma~ Det är helt ok för mig - det blir självklart roligare om man är några fler Men vi ses väl på fikan den 25:e?

• ~emma~

Ja, vi ses absolut på onsdag - ska bli roligt! :)

• jajj@

Jag kan också komma på fikat! Hade blandat ihop dagarna, det ska bli kul att träffa alla igen!

• ~emma~

jajj@ - ja, vad kul! Och ja, får se till att fixa ett nytt datum för vinkväll mycket snart! :)

• lillabunny

Nu har jag hämtat min ring! :) Är supernöjd! :)

• lillabunny

Vi har beställt kläder till min kära sambo idag! :) Han har valt jättefin frackcoat och väst och alltihop! Han var så snygg! :)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2