• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

hjartat73 - www.diamant.nu/ här finns massor av information.

Hur gör man? - ska bli kul att träffas på onsdag!

• Hur gör man?

Tack ~emma~ kul att träffa nån jämårig som med ska gifta sig... saker och ting börjar falla på plats... Vi ska nog dessutom hinna med en tripp till Asien innan (!) bröloppet!

• Hur gör man?

Bröllopet menar jag! *stavar som en kratta*

• lillabunny

Hann inte med färgaffären vid Dalaplan idag, blev försenad på jobbet... Så det kanske hinns med imorgon. Tack för tipset i alla fall hjartat73.

• ~emma~

Hur gör man? - wow, lucky you! Var ska ni åka någonstans?

• ~emma~

Ska förresten äntligen träffa kocken på restaurangen och gå igenom allt, på tisdag! Ska bli spännande :D

• lillabunny

Vad kul ~emma~... Har ni några idéer om vad ni vill käka?
    Har försökt att få tag i dem som har hand om slottet där vi ska gifta oss och ha festen för en liten genomgång. Bröllopsexperten hade minisemester, så jag får återkomma på lördag! :)

• ruthie76

~emma~ Blir det något på fredag?

• hjartat73

Tack ~emma~ ska kolla sidan.

Hoppas du hittar ngt lillabunny.

För alla som vill glöm inte lördag kl 10 vid Pressbyrån Gustav Adolfs Torg...tur i brudbutikerna. *ler*

• Hur gör man?

Det blir Hong Kong och Kina... en MASSA som ska fixas. Kan berätta mer på fikan den 25:e! Denna gången ska INGET stoppa mig från att komma!!! Behöver träffa fler som är lika stressad/halvt panikslagna för at skorna är en halv nyans fel och liknande LIVSVIKTIGA saker! :D

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2