• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Hur gör man?

Det var EXAKT samma! *snyft* Har de en hemsida??? Vilken adress? Det måste jag kolla!

Jag blev så besviken. Trodde ändå att man skulle vara liiiite ensam om den. Ett tag iaf. Trodde inte hans skulle kopiera den rakt av!

• hjartat73

Jag skulle väl vara lite sur för att han säljer den billigare men skulle nog tycka det är kul/stolt att han gillade designen så mycket att han gör fler....

• lillabunny

Hade tyckt att det vore trist när man, som ni, har designat egna ringar för att inte ha samma som alla andra... Också gör han likadana!

• hjartat73

Alltså jag är inte säker men man får nog göra så om inte du/ni har patent på designen så att säga.

• hjartat73

Hur gör man? konfronterade du honom om ringarna?

• ~emma~

Ja, det tror jag också att han får göra. Lika trist för det. Å andra sidan är det inte en så särskilt stor butik, så det är nog inte särskilt många som kommer att ha en likadan...

• lillabunny

Ja, det är säkert så att han får göra det,,, men hur somhelst är det dålig stil tycker jag!

• Hur gör man?

Nä, jag vet att han får göra så, men det känns ändå kasst... Min sambo ska dit imorn för att krympa sin ring o då ska han fråga om de är precis likadana.
    Hade han bara sagt till oss att han gillade ringarna och ville göra fler likadana hade det inte kännts likadant. Men du känns det så falskt på nåt sätt... kan inte beskriva känslan...

Jag kanske överdriver??

(kollade hemsidan och de finns inte med där...)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2