• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

Jag provade klänningen i fredags. Har insett att jag inte får gå upp ett gram. Hmm, kanske skulle skippa ostbågarna ikväll. Näääää det skulle jag aldrig göra ;). Men vi kanske kan ta några promenader i parken så att man får röra på sig lite? Så fort min nackspärr har släppt, alltså.

• ~emma~

Ja men tror du inte att de skulle börja snacka sport och sånt inom fem minuter? Eller bilar, prylar... ;)

• jajj@

Kanske, men vore det inte kul om de gick i stora gäng en lörad och provade kläder med varandra . fast de skulle väl bara slinka in på någon pub och kolla på fotboll efter ca fem minuter.

• jajj@

Promenader låter både bra och trevligt! Jag har så svårt att motivera mig själv till att gå. Kommer liksom aldrig iväg av någon orsak, förstår inte varför.

• ~emma~

För att det är jobbigt, haha! Bara man har någon att snacka med gör saken 100 gånger lättare.

Garvade lite vid tanken på gänget med killar som provar kostymer, jaquetter och frock coats... :)

• jajj@

Egentligen så gillar jag att prommenera, men jag har gått i den där parken hela hösten och nu är det inte så fint där. sen kan jag inte komma på någon annanstans att gå utan att ha ett ärende. Jag är väl egentligen bara lat

• ~emma~

Haha, aren't we all... som sagt, jag är överlycklig över att jag slipper att gå till gymmet. Men någon gång får man väl ta sig i kragen...

• jajj@

Jo, jag har faktiskt blivit lite sugen på att börja träna igen, känner mig som en degklump. Min syster ska skicka en pilatesvideo till mig som hon kallar för hemmafrugymnastik. det kankse är nåt!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2