• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • onsdag i oktober

Här är en Malmö- brud till som ska gifta sig 2006.
    Tänkte hjälpa till med att komma upp i 2000 inlägg.

• ~emma~

onsdag i oktober - vilket hade gått bättre om jag inte vore så pratglad :D

• onsdag i oktober

2000 nåddes i alla fall. Kul.
    Ni verkar vara ett härligt gäng. Kanske jag kan få hänga på vid nästa fika?

• ~emma~

onsdag i oktober - ja, självklart! Det blir nog i nästa vecka. Jag tror inte att vi har bestämt någon dag än?

• hjartat73

För alla nya som inte finns med på listan...lägg gärna in er.

2006
    6 maj - Ocikatten
    27 maj - lillabunny
    27 maj - *Smurfen*
    3 juni - HC
    1 juli - ~emma~
    15 juli - Bettan,Skåne
    15 juli - Puh76
    15 juli - Julibrud - 06
    22 juli - Lemice
    5 augusti - hjartat73
    12 augusti - fru tybergius
    26 augusti - Glücklich

2007
    ? augusti - 79a
    ? augusti - jajj@

• Julibrud - 06

Bettan, Skåne

Jodå inbjudningskorten är ivägskickade i början av februari ;o) och jag satte OSA 30 April, vilket är snart har jag kommit på. Tror att jag var ute i för mycket god tid men nu är det gjort. Jag hängde upp mig för mycket på alla semesterlistor som hägrar på arbetena så jag tänkte att det är bäst att skicka ut inbjudan innan alla bokar in sina semester resor.. hihi.

Det var ju kul att du får en bra präst/kantor! Själv skulle min präst återkomma då vi hade honom på min dotters barndop men han har inte ringt ännu...

Vad kul att vi gifter oss samma dag! Hoppas på sunshine ;o) Det känns som om det närmar sig med stormsteg men ändå känns det så långt borta på något sätt, men plötsligt så är Dagen D här!

• Julibrud - 06

Letar efter listan att lägga till sig i.... *tittar överallt i alla hörn och kanter*

• hjartat73

Julibrud-06 man kopierar listan och lägger i nytt inlägg men jag har redan lagt till dig....titta i mitt föregående inlägg....

• Julibrud - 06

~emma~ Hej! Tack för välkomnandet! Jag ska gifta mig i Lomma Kyrka! Var ska du gifta dig? och vilken dag?

Puh76 Vad kul att vi har samma dag! Vilken tid ska du gifta dig? Jag har kl15.00. Nu i efterhand skulle jag nog velat ha kl. 16 men nu är inbjudningskorten ivägskickade så det är bäst att inte ändra. Var gifter du dig?

• Julibrud - 06

hjartat73 Okej! Tack så jättemycket för hjälpen! *slutar att leta* ;o)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2