• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

jajj@ jag räknar med att du passar pluttarna men vill de ska vara med i kyrkan så jag hoppas du kan tänka dig det också *ler*.

• Penny28

emma:
    Jag är lite sen på att svara men ändå...
    Alla kläder är fixade: mannens, mina, vår bestman och tärna. Jag ska ha tag i bh och trosor. Har köpt skor igår, håller på att gå in dem!
    Maten är klar, vi ska bara handla på oss lite sprit till!
    Dj är bokad, solist till kyrkan är INTE klar, det har jag lite panik över. Känner en som går på musikhögskolan så jag ska be henne höra runt där...
    Inbjudningarna skickades för 1 månad sedan.
    Tror att jag har koll på läget, för tillfället iallafall...

• jajj@

emma, menar du toppen med skärpet? Jag tror nog också att den var finast. Drömde om den i natt....

Jag förstår att du inte alls förstår vad jag pratar om.

• jajj@

Hjärtat 73, jag vägrar att sätta min fot i en kyrka!!!

• hjartat73

Okej inte ens för min skull i en jättekyrka *ler*

• jajj@

Berättade jag inte om min hemska dröm?

• Julibrud - 06

jajj@ Den 15 juli kl 15 :o) står jag brud på vårt 15 år och tärnan är 15 år. haha kan det bli mer 15??
    Just nu har kommit in i någon sorts dimma för tillfället där ALLT bara kretsar kring bröllop! Hmm vet inte hur det ska bli ju mer tiden närmar sig. haha

• Julibrud - 06

Tror jag ska köpa en lott den 15:e med nummer 15, vad tror Ni?

• ~emma~

Penny28 - ja men då har du ju kommit långt :) Vi har inte heller fixat någon solist, och inte heller transport och några andra saker. Men det ordnar sig nog :)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2