• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • H.C

Jag håller med dig hjärtat73. Har nog tänkt köpa något som inte behöver kosta skjortan och sedan klä om när vi kommer till hotellrummet. Om man överhuvud taget orkar tänka i de banorna efter en antagligen otroligt tröttande och påfrestande dag.

Puh76 - vad?

• hjartat73

Jättefin ring H.C

Ni alla som behöver hjälp med ngt för höra av Er för jag har ju skickat ut mina inbjudningskort så nu är jag lite lugnare

• hjartat73

Nu får vi snabba på så vi hinner med 2000 inlägg hi hi...

• Julibrud - 06

Hej på er tjejer! Här har ni en glad tös som bor mellan Malmö/Lund. Hoppas att jag får vara med Er! Gifter mig den 15 Juli! :o)

• Bettan, Skåne

~emma~: jag var i många underklädesaffärer men tyckte att den på gågatan mot Triangeln (vet inte vad den heter) var bäst. Tyckte det kändes lite bylsigt med korsett, torslett (eller vad det nu heter ) så jag kommer nog bara köra på en fin, bekväm bh, plus ett par rejäla trosor

Sen hittade jag en till affär jag inte sett förut där dom hade ganska mycket fina underkläder. Den låg precis i början av samma gågata (om man börjar gå från Gustav Adolfs torg, ehh... dålig förklaring!)

• ~emma~

Jättefin ring, HC :)
    Jag hade tänkt att göra precis som du säger, hjartat73. Mitt problem är att jag har jättesvårt att hitta en axelbandslös bh som sitter bra. Idag hittade jag en, men den var också jättedyr. Jag går hellre utan än att ha en som trillar ner :D Fy, gå och dra i den hela kvällen... Det är därför det är så bra med korsetter också, allt sitter liksom på plats :)

• ~emma~

Bettan, Skåne - hihi, där var jag också idag (den du berättade om först). Dyrt, men super service. Den andra vet jag inte vad det är för någon. Inne på Holmgången hade de bättre priser, men jag hittade inget idag. Får nog gå en runda till om några veckor...

• ~emma~

Julibrud - 06
    Självklart, välkommen :) Den 15 juli har vi ett par tjejer till här inne som ska gifta sig. Var ska du ha bröllopet?

• hjartat73

Men ~emma~har du varit på KvinnligtUnder i Åkarp? Har du inte en klännig med korsettsnörning i ryggen?

• Puh76

Julibrud-06: Va kul jag ska oxå gifta mig den 15 jul!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2