• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • *Smurfen*

hjartat73

Jätte länge sedan vi sågs, hoppas att vi lyckas att pricka en gemensam pricka snart!

Själv tar jag påskuppehåll tjejer! Är ledig från jobbet nästa vecka så jag har ej tillgång till dator!

Glad påsk

• *Smurfen*

Fikas snart skall det så

• *Smurfen*

Fika inte fikas,,.. skiver som en kratta

• Svemerikanskt bröllop

Det är så roligt nu när det börjar närma sig och man kan börja se lite resultat.

~emma~ jag kommer att ha en klotrund bukett med röda rosor med två vita blommor i. Jag är inte helt säker på hur jag ska vira pärlbandet om det ska vara runt buketten eller runt själken. Ringde precis och bokade tårtställning.

Skönt att det är påsk snart. Det blir några dagars ledighet. Men jag kommer på fika när det blir av.

Nervöst för er som snart ska gifta er. Är allting klart? Vad är det som är mest nervöst?

Det enda som vi har minst koll på är dekorationen av lokalen. Tror att vi får ringa den snälla Anna som har cateringfirman som vi anlitar och som även är bröllopsplanerare. Hon är helt underbar.

Måste bara säga en sak till, på måndag ska jag bli faster. Min bror och hans fru ska få barn. Tjohoo, en liten (eller som läkarna säger "jättestor") bäbis kommer till familjen.

• Svemerikanskt bröllop

Så får jag också önska alla trevlig helg. Några timmar kvar på arbetsdagen...

• ~emma~

Hej tjejer! Vilken härlig vårdag det blev idag, man blir ju alldeles lycklig! Håller med dig jajja om att det ligger lite nervositet i "luften", snart är vi ju gifta hela bunten :D Även ni som ska gifta er nästa år, tiden går snabbt...

Svemerikanskt bröllop - grattis! Och din bukett låter jättefin.

Ha nu en underbar påsk allihopa, ser fram emot en fika vecka efter det! Och ha en härlig semester Lemice, det låter inte alls dumt :)

• Bettan, Skåne

Svemerikanskt bröllop:
    kul att du ska bli faster, själv fick min bror och hans fru sin andra dotter idag! jättekul! och kan ni tänka er, dom åkte hemifrån kl.kvart i fyra i natt till BB och födde åtta min. över fyra!!!! otrolig snabb förlossning!

Ha en trevlig helg nu, själv ska jag in en sväng nu och beundra underverket innan jag ska ha konsert ikväll

• lillabunny

Usch, drömde i natt att bröllopet gick av stapeln och att allt gick fel. Fel klänning, det regnade, allt blev försenat, osv. Tur det var en dröm!

• hjartat73

Jag har ännu inte haft några sådana drömmar men min stackars tärna har haft jättemånga...med många konstiga färger på brudklänningen och annat...*ler*

• Penny28

emma:
    Ja den 1/7 närmar sig!!
    Har du koll på allt??

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2