• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Puh76

Jag känner verkligen att det börjar närma sig!

Bara 3 mån kvar nu..pua!!

Får ta och sätta igång ordentligt nu med det som är kvar att göra. Men jag ska praktisera nu en månad heltid så vi får väl se hur det går..hehe!

• Ocikatten

Tror nog att du klarar det när vi som jobbar heltid har klarat allt...

• Bettan, Skåne

Hej på er!

Håller med Emma, bara de där himlans inbjudningskorten kommer iväg någon gång så kan man börja andas ut lite
    Just nu går jag och väntar på band, som ska knytas runt korten, som naturligtvis är slut i affären. Stackars expediten där tyckte nog jag var helt galen när jag desperat försökte förklara att jag behöver banden NUUUU!!!! panik,panik!!

Annars har jag varit och sett ut underkläder idag, det var ju lite kul

• ~emma~

Bettan, Skåne - kollade underkläder? Lite lustigt, det var jag också :) Hittade en skitsnygg korsett som var svindyr (såklart), men annars var det inte så mycket jag hittade som kändes helt 100. Hittade du något skoj? Var var du och kollade någonstans?

• ~emma~

Det var ju lite ironiskt förresten att bandet tagit slut, det är precis sådant som händer när man känner sig stressad för något! Tycker att du och jag får fira ordentligt när vi äntligen lyckats med att skicka iväg inbjudningarna :D

• H.C

Hej Tjejer
    Idag kom min ring från Jemp Guld. Var tvungen att prova den:)

På tal om underkläder. Hade ju tänkt ha något riktigt fint under men klänningen är så tajt att jag inte får plats med en millimeter tyg under till. Ja, ok trosor får jag väl ha på mig:)

Hojta till när ni planerar fika nästa gång. Det kan hända att jag kan veckan efter påsk, men troligast veckan efter. Ah, ni hinner säkert ha massor av fikor innan jag kan nästa gång.

Ha en bra vecka alla!!

HC

• ~emma~

H.C - hmmm, jag har samma problem som du, har också funderat på att strunta i det helt och hållet! Det blir ju rätt så ekonomiskt i alla fall :D Vad är det för ring du har köpt? Har du bild på den?

• hjartat73

Jag säger...köp ngt bekvämt och som gör att klänningen sitter snyggt och ha snygga underkläder att ta på dig efter bröllopsfesten....för tänk varm dag, svettiga trosor, bh osv...urk...
    Se till att brudgummen har ngt snyggt med sig han också....

• H.C

www.jempguld.se/

Sedan får man klicka på vigsel alians och sedan är det artikelnummer 407_5. Den blev billigare och billigare för varje ny sida på Internet jag hittade. Jag tror inte att jag hade fått den billigare någon annanstans.

Tyvärr ser den otroligt mycket maffigare ut på bild än vad den gör på mitt finger:)

Sedan ska sambon har en precis likadan ring till som våra förlovningsringar. Han var och lämnade in guld häromdagen och då passar vi också på att putsa upp våra förlovningsringar.

Har du hittat vilken ring du ska ha?

HC

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2