• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Hur gammal är din dotter Juli-06?

• Julibrud - 06

hjartat73 Min dotter är 15 månader och har för tillfälligt jättehög feber, mindre kul! Jag har även en pojke som är 3.5 år. Så jag är mammaledig och har turen att kunna vara ledig även över sommaren innan allvaret börjar. Känns skönt nu när det är så mycket att planera inför bröllopet. Är mer än vad jag trodde att det var, men det är kul!

Så barnen ska vara näbbar på mitt bröllop om jag nu får tösen till att gå! Tränar varje dag! Hihi Annars får väl storebror rycka in och dra henne i en vagn eller något ;o)

• hjartat73

Okej jag är också mammaledig med två pågar den minsta på 9 månader och den äldsta på 2½ år.
    Har inte tänkt de ska vara näbbar....men vem vet....

• Julibrud - 06

hjartat73 Vad kul! När ska du gifta dig?

• Julibrud - 06

hjartat73 Åhh ett augustibröllop! Så fint och kul! :o)

• Julibrud - 06

hjartat73 haha bry dig inte om Smileys! min dator har fått ett fnatt. Jag trycker på rätt tangenter men får ändå upp fel Smileysgubbar...Teknikens värld!

• jennyolars

Julibrud - 06: Min son är 14 månader och min tanke är oxå att han ska gå med i kyrkan. Men jag undrar om han inte kommar att springa runt och tycka att allt är jättespännande. Men som tur är är storasyrran med och kan styra upp det hela.

• Julibrud - 06

jennyolars haha ja barn är barn! Ja allt är ju så spännande och man måste ju bara utforska allt!

När min dotter döptes så var det pojken som sprang runt och upp vid altaret och ville bakom. Pinsamt! men gästerna fick sig ett gott skratt och prästen med. Till sist fick han sitta hos min mamma.

Denna gången har jag sån tur var en tärna (brorsdotter 15år) som får styra upp det hela. Det är ju lite svårt som brud att jaga runt barn kring altaret!

• jajj@

Oj oj oj!!!

Här är man borta ett litet tag och så har ni skirivit hur mycket som helst! Märks att emma är hemma igen...

vad kul att det har dykt upp nya tjejer! Häng gärna med och fika. Ska vi ta en nästa vecka?

Emma drog med mig och provade klänning igår. Det var roligt och nu vill jag inte vänta ett år innan vi gifter oss. Klänningen var jättefin.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2