• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • jajj@

emma

Ja, han kanske skulle gifta sig med mig. Men det går ju inte för jag är redan upptagen. Och kär!

• hjartat73

Ska bara gå ner och värma ngt att äta...Tobias har äntligen somnat....hoppas han sover en liten stund...

• Julibrud - 06

~emma~ jajj@
    Funderar på om jag ska ha 15 rosor i buketten också? haha vet inte hur det här kom till sig

• jajj@

Hjärtat73, det är inte lätt att vara liten...

• jajj@

Julibrud, varför inte? Du kan ju ha femton tärnor också...

• ~emma~

Julibrud - 06 - jaså har du varit där? Det är inte många som känner till den. Det är väl inte så pinsamt med inbjudningarna? Hmmm... jag har satt den 1 maj, lika tidigt det :) Vi måste ha tid att fixa bordsplaceringen innan restaurangen vill ha den i slutet av maj/början av juni.

• ~emma~

Haha, det här börjar balla ur :D :D
    Nu måste jag sticka, är tillbaka om någon timme eller så. Undrar hur många sidor jag ska gå igenom då... ;)

• jajj@

~emma~ kanske inte så många. Ájg måste gå ner i tvättstugan snart.

• Julibrud - 06

~emma~
    Studiebesök en gång för lääänge sedan i skolan. Ja det låter ju bra med OSA med tanke på restaurangen. Så kan man börja boka av det också i listan.
    jajj@ ja det skulle varit något :o)Om inte hade jag nog chockat min blivande.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2