• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Hinner vi komma upp i 2000 inlägg i denna tråden? *ler*

• hjartat73

På de fikor jag varit med på brukar vi vara kvar efter åtta iallafall

• *Smurfen*

hjartat73

tråkigt att vi inte ses den här gången! Det var ett tag sedan! Hoppas vi ses snart!

Kramar
    !

Ps hur mår sonen?

• Lemice

Ska førsøka hinna komma innan 18.00

*smurfen*
    Vilken tid dyker du upp?

• jajj@

Lemice, från klockan fem menar jag. Annars lär jag ju få fika med mig själv.

• hjartat73

*Smurfen* vi ses säkert snart men vi har gått om varandra nu ett tag...när jag har kunnat har du inte kunnat osv.

Tobias har sin astma igen och igår var vi i Trelleborg och inhalerade och kommer nu att få en remiss till lungröntgen för att han ibland inte svarar på sina astmamediciner som vi har hemma.

• *Smurfen*

Jag är där kl. 1700 slutar tidigt idag!!! så jag skall till stan lite, kanske plågar jag jajj@ (hon är säkert trött på mig )

Lemice!

Kommer du den här gången?

Tjejer, det är väl det gamla vanliga cafeet?

Kramizar

• *Smurfen*

Härtat73!

Stackars er, och framförallt Tobias. Hoppas verkilgen att läkarna hittar ngt som passar honom. Stackars Tobias, han är nog ganska trött på sjukhus!

Hur mår den äldre killen?

• hjartat73

Det är inte så synd om oss...det börjar bli en vana och Tobias älskar "flörta" med sköterskorna....

Lucas tyckte det var kul igår för han fick följa med för första gången och där var ju ett rum med leksaker som han kunde leka med medan Tobias träffade doktorn *ler*

• Lemice

*Smurfen*

Jag sitter fortf på kontoret..
    Men jag ska førsøka hinnan in vid 18.00 senast...
    Hittar inte till coffe maniac...

Någon som har lust att førklara var det ligger??

Ska verkligen førska idag..

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2