• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

Hej tjejer! Det var ju längesedan man var här inne... Hur går det för er alla? För mig går det sakta men säkert framåt. Nu är det mindre än tre månader kvar, aaaaah :D Det märkte jag idag när jag var inne på BTs planering och de där röda utropstecknena började blinka igen. Suck, enligt den listan ligger jag efter med en hel del!

Ocikatten - vilken nagelbyggare ska du boka?

• Ocikatten

Jag har fått tips från min frisör om nån tjej som nog gör naglar "privat" eller nåt. Har ringt och pratat med henne och jag kunde höra av mig nån vecka innan så fixade hon tid åt mig....
    Lite vågligt men det löser sig nog!

• Bettan, Skåne

~emma~, ja, shit vad tiden går, i mitt huvud är jag fortfarande i januari och har maaaassor av tid kvar
    Kommer du på fikan imorgon?

Är det någon mer än jag och fru tybergius som kommer redan vid 17,00?

Kommer nog inte kunna stanna så länge då det som sagt är mycket att fixa nu

• ~emma~

Ocikatten - ja det löser sig säkert :)

Bettan, Skåne - ja, snart är det dagen innan bröllopet och man undrar vart tiden tog vägen... Nu undrar jag hur f*n det blev april?! :D Jag kan tyvärr inte komma på fikan eftersom jag måste vara hemma och söka jobb. Jaja, det är ju bra att det finns jobb att söka.

Är det förresten någon som drömmer mardrömmar om den stora dagen? Jag brukade göra det men har inte gjort det på ganska länge. Men snart är det säkert dags igen :D

• fru tybergius

jag är lite osäker på om jag hinner imån bettan, kanske ska ta det en nanna dag när fler kan?

• jajj@

Jag kommer i kväll, kan vara där till klockan fem. Vem mer kommer??

Jajja
    Bettan?
    Ruthie?
    Smurfen?

• Bettan, Skåne

Jag kommer vid fem!

• Lemice

hur længe brukar ni vara kvar??

• *Smurfen*

kommer oxså ikväll kommer vara där ca. 1700. Men jag har så fullt upp just nu!!!

Håller på med en present till min älskling!!!

berättar mer ikväll (rädd han går in och smygläser tråden)

Kram

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2