• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

Bettan, Skåne - ja, det låter mer som det pris jag har hört... tror att det var 2400 för hår och make, och lite skumpa. Men det kanske inte stämmer för alla frisörer? Men de har ju ett otroligt gott rykte, det verkar som om man verkligen kan lita på dem! Hur går det med inbjudningarna?

• Abbes

Hej allihop! Jag kan komma på torsdag! Dyker nog upp straxt efter 17 och måste gå vid 18.30. Vore kul att träffas igen. Det var ju ett tag sen jag var med nu..

• Abbes

Ska försöka komma ihåg att ta med våra inbjudningskort också!

• fru tybergius

Hello girls!

Den här veckan är kaos!! Kom precis hem från skolan, såååå mycket att göra! Men lyckades klämma in att designa inbjudnignskorten i helgen ändå! Woula! ..kanske kan man klämma in en fika oxå på torsdag, men jag sak inte hoppas på för mycket...!

Nu ska jag titta på prison break och äta glass! Gött va!? Kramkram

• Lemice

*smurfen*

Jag ska försöka på Ons:D

• hjartat73

Torsdag kl 18 Maniac:
    Ocikatten
    Hjärtat73
    jajj@
    Abbes
    fru tybergius

Ngn mer?

• Bettan, Skåne

Jag tror jag kan komma på torsdag, men håller det öppet ett tag till.

Låter som om vi skulle kunna ha en liten visning av alla inbjudningskort då, håller ju också på att pilla med dom nu (fast jösses vad trögt det går.....)

• Lemice

Æntligen..
    Har hittat den rætta klænningen:D:D
    Blir helt underbar...
    Ska få den måttsydd från Strulak:D:D:D behøvs iom min ovanliga kroppsform, haha:D æntligen æntligen æntligen efter många månaders søkande:D

Oj vad många grøna gubbar det blev...
    Hær kommer flera:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• fru tybergius

har du någon bild lemice?

• Lemice

Førsøker hitta bild på sturlaks homepage men hittar inget, tyværr=) men de sa ngt om att den var ny och att den skulle læggas upp... næsta bud på att gå till palm och fotas i den....:D

Och igår blev vi klara med inbjudningskorten:D så idag ska de skickas inbjudningskort...

Ohh vad skønt att kunna bocka av ænnu en sak på listan:D:D

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2