• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Bettan, Skåne

~emma~: ja, det ingår provuppsättning. Hon som klippte mig sminkade även men hon tipsade mig om en tjej på Larsson & Lange på södertull som var kanonbra på att sminka (hon var endast makeup artist)iom att jag kommer att sminka mig själv tyckte hon jag skulle kontakta denna tjej för en smink analys (eller vad jag ska kalla det ) och gå igenom produkter mm. så det kommer jag absolut att göra. Kanon bra att få så mycket bra tips och råd som jag fick

Tack för länkarna, jättbra att få lite ideér!

hjartat73: vilken bra länk, min mamma kommer ju att plocka och fixa min brudbukett så det där med blomsterhållare har jag funderat på vart man kan hitta.

• hjartat73

Är det ngn fika planerad nu i veckan?

• Elemmire

Hejsan.

Har precis varit "skengravid". Gick över 12 dagar och hade en massa grav-tecken, men sen kom tanten. Alla runt omkring mig ska ha barn eller har fått barn, och jag bara läääängtar! Har alltid sagt bröllop först och barn sen, men skulle det inte vara jättefint med en rund fin mage på bröllopsdagen? Jag börjar i alla fall bli mer och mer säker på att det skulle vara det finaste jag kan tänka mig. Min blivande går också i dessa tankar, vi får väll se

• jajj@

Hallå!

Nu är jag hemma igen och jag vill fika.

• Bettan, Skåne

Jag vill också fika fast vid närmare eftertanke borde jag ju pyssla med inbjudningskorten varenda ledig minut denna vecka, hmm.... fast man kan ju behöva lite inspiration

• Ocikatten

Vad sägs om fika på torsdag?

• hjartat73

För min del fungerar nog torsdag bra

• ~emma~

Hej tjejer! Hoppas att ni har haft en mysig helg! Jag får hoppa fikan på torsdag, ska gå på teater.

Bettan - det var ju ett bra pris! Vilken salong ska du vara på? Vet du vad de tar för en sminkning? Och hmmm... jag vet precis vad du menar med inbjudningarna, det går ju bara inte att få iväg dem! :D

Elemmire - lycka till :)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2