• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • lillabunny

Ska försöka kämoa mig iväg till jobbet i em. Om jag kan pga illamåendet. Så jag kommer inte och fikar denna gången heller...

• hjartat73

lillabunny äter du Postafen?

• jajj@

fru tybergius

Vi är otroligt snälla och för att inte tala om trevliga! Och snygga med för den delen...

Det ska bli kul att träffa dig, håll utkik efter ett gäng tjejer som pratar i munnen på varandra!

• jajj@

Lemice, det blir fika idag, vi kommer att träffas vi klockan fem på coffee maniak på gamla väster. Kom gärna!

• jajj@

Hjärtat73, Kan du komma idag tror du?? Det tycker jag att du ska göra.

Det var trevligt att ha er här igår, hoppas att dina barn inte var fulla av katthår när ni kom hem bara... Jag lovar att städa innan om ni kommer igen.

• hjartat73

jajj@ du hade jättefint igår...du behöver inte städa...det sägs vara bra att vänja barn vid djurhår så de inte blir allergiska

Alla ni andra ska ju dit redan kl 17 och det hinner inte jag....kan nog inte vara där förrän efter kl 18....om jag kommer....

• lillabunny

hjartat73, de hjälpte i början... Men de verkar inte räcka längre... Ska till doktorn på fredag. Hoppas på mirakellösningar! Var tvungen att ringa och sjukanmäla mig hela veckan! Typiskt, jag som vill jobba! :(

• Lemice

fru tybergius

så jag är inte den enda som inte träffat de andra:)

• hjartat73

Läkaren har receptbelagda tabletter men för det flesta är det bara att uthärda....

• lillabunny

Ska till doktorn på fredag som sagt... Hoppas att det finns något man kan göra. Tycker inte sjukskrivning är en lösning. Men som det är nu är det omöjligt att arbeta... Hoppas det går över snart, så man kan ägna sig åt bröllopsplaneringen igen! :)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2