• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • *Smurfen*

Hej tjejer!

Jag kan ej komma imorgon!

Emma

Det blir exhibibild (Yvonne) eller hans stoltz.

Yvonne är väldigt dyr men hon verkar otroligt bra... men med henne blir det bara bröllopsbilder ej foto på fest för det gör hon inte!

Jajj@ du har fått mail...

• ~emma~

Nu har jag äntligen bokat frisör och makeup! Det blir på salong Vild & Vacker som ligger på bekvämt gångavstånd ;) Men hon var faktiskt jätteduktig, jag kom precis hem från klippningen. Så nu kan jag bocka av en sak till från listan :D

• Bettan, Skåne

~emma~: vad skönt att du hittat en bra frisör, ska också kolla upp den frisör jag ska klippa mig hos på torsdag för att se om det kan vara nåt till bröllopet förresten skulle inte du göra din make up själv?

Angående fika imorgon, hur många kan egentligen? kanske ingen ide´om vi inte är så många ju!

• hjartat73

Så skönt ~emma~ att frisören var bra....

Jag har fått lov att komma imorgon..ska nog bara handla först innan jag dyker upp

Tack för titten idag jajj@, ska stanna längre nästa gång och "glömma kvar" Tobias hos dig *ler*.

• ~emma~

Bettan, Skåne - jag tror att vi blir iaf fyra fem stycken imorgon, det räcker väl? ;) Jovisst, jag skulle egentligen sminka mig själv, men ångrade mig. Jag kommer säkert att vara helt skakig och inte kunna sminka mig :D Så är det rätt skönt att bara sätta sig och låta någon annan göra jobbet!

• H.C

Hej alla
    ~emma~ skönt att det löste sig med hår och make.

Som jag kanske nämnt innan så fyller min mamma 75 år imorgon så jag ska vara där och hjälpa till hela dagen. Men jag följer kanske med nästa vecka.

Ha det kul!!

HC

• Bettan, Skåne

Ok, fika imorgon då, någon som kan redan från 17,00?

• ~emma~

Ja, jag skulle nog kunna komma vid 17 eller som senast kvart över (men det är inte särskilt sannolikt att jag kommer sent). Ska vi ses på coffee maniac då?

• 79a

Hej alla som ska fika imorgon.
    Jag slutar 16, beger mig nog direkt in till stan..så kl 17 passar mig ypperligt!!

• jajj@

Jag kommer i morgon! Kan vara där till klockan fem om ni andra också ska det.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2