• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Lemice

Ska snart åka hem till Malmø...:D

• Bettan, Skåne

Hur många är med på fika i veckan?
    Kan tisdag och torsdag

• Lemice

Kan ej Tis efter 17.00
    Men Tors ??

• ~emma~

Så du kunde inte på onsdag Bettan?

• *Smurfen*

Hej Tjejer!

Om vi skall ha fika, kan vi möjligvis undvik torsdagar för jag slutar kl. 1900 och är aldrig i stan förrän kl. 2000.

• Bettan, Skåne

~emma~ : nej, tyvärr har jag ett rep onsdag kväll. Kan du torsdag?

I helgen sen så åker vi upp till svärföräldrarna dit även mina föräldrar kommer, sen ska vi snacka och planera bröllop för hela slanten plus att vi har lovat att åka hem lite tidigare på söndag då alla "föräldrarna" ska förbereda massa spex tillsammans, himla spännande hoppas dom inte blir för pinsamma

• fru tybergius

oj, vad ni skriver!

roligt att läsa om arabiska/iranska/turkiska traditioner!! vad gör man på en hennafest? är det motsvarande möhippa?

när ni kollat totalprint, får ni gärna meddela vad ni fick för offert!

fika, det hade faktiskt varit kul att träffa er och få ett ansikte bakom namnen!! ska kolla kalenderna!

• ~emma~

Bettan, Skåne - låter ju spännande :D
    Tyvärr kan jag inte varken tisdag eller torsdag...

• hjartat73

När jag var på semester i Turkiet så åkte vi på en Turkisk Afton *ler* och då simulerade man ett Turkiskt bröllop och naturligtvis tog de mig som brud och jag blev målad i händerna med Hennafärg som inte gick bort på resten av resan..tur det var inne i händerna men ändå...jättepinsamt...*skrattar*....

• *Smurfen*

hjartat73

Det är precis så det fungerar, jag kommer oxså att ha henna på händerna, men mina arbetskamrater har förbjudit mig att ha det på hela händer ( skrämmer väl kunderna)

Så hennafest är nog alternativet till möhippa!

Mkt sång å dans samt så bjuder man på mat... minibröllop med tjejer hihihiii...

Så har man traditionella folkdräkter på sig (under hennamålningen iallafall)!

Är det kl. 1800 på cof. manica? på onsdag?

Tar med mina kort så får ni se... hihihiii

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2