• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Lemice

*smurfen*

tro mig det finns mkt snålare...
    Min kusins sværførældrar *host host*

Min m2b har en storebror som har vatt førlovad i 6 år vilket inte ær særskilt vanligt bland iranier/araber det ska ju va brøllopet max ett år senare...

Så allt det hans førældrar hade tænkt lægga på min svågers brøllop gick till vårt då min svåger och hans fæstmø inte har några som helst planer på att gifta sig:D:D

De hade sparat i 6 år så det va inte en liten budget vi fick:D:D:D

Det va ett riktigt bra pris du fått...

Du skulle ha turkiskt brøllop om jag minns rætt...
    Blir det henna fest också??

=)

hjartat73

danke ska genast gå in o kolla:D:D:D

• *Smurfen*

Japp, hennafest den 6 maj (då har vi för borgliga/religiösa vigsel (är muslimer))

Ca. 50 personer är bjudna!

Skall bli så skoj...

skall ni ha hennafest?

Fråga (arabiskt skrev du, vilket land?)

• Lemice

*Smurfen*

Okej vi ska ha hennafesten dagen innan brøllopet..
    och vår vigsel har vi samma dag på morgonen eller ja eftermiddagen...
    Och sjælva brøllopet/brøllopsfesten har vi på kvællen... 2 fullspcæade dagar ... sen bær det av till Hilton Airport Hotel i køpenhamn før att dagen efter åka på 3 veckor lång resa till dubai som pappa gett oss i present:D

Jag ær irakier och min m2b ær iranier...
    Men jag har bott i Iran och talar æven persiska:D

Ær både du och din blivande från turkiet??

• *Smurfen*

Båda två!

Men vi kommer att vänta med resan!

Åker till turkiet i sommar (hälsa på släktingar nu när man gift sig) samt så tänkte vi åka till malaysia till nov/dec. DEt ser jag verkligen fram emot!

Vi har det lite krångligare , min fam bor i Göteborg och hans i Skåne så därför har vi hennafesten i Göteborg samt vigsel och festen i Skåne!

Var i malmö bor ni?

Hoppas att du kan komma på nästa fika

• *Smurfen*

Presenter, hos oss är det uteslutande guld som gäller...

Armband osv. typiskt turkiskt!

• *Smurfen*

Är det inte så hos persier oxså?

• Lemice

*Smurfen*

va kul...
    Jag æger en resebyrå rættare sagt 2 st i Køpenhamn och om ni vill hjælper jag mer æn gærna till med biljetter till era resor...

Jag och min blivande har køpt gemensam lægenhet på Lindeborg men før tillfællet renoverar vi før fullt...
    Så jag bor hos mina førældrar på Gullvik och han bor hos sina som också bor på Lindeborg...

Var bor ni??

• Lemice

*Smurfen*

Hos oss ær det samma sak...
    Och med tanke på att det ær 250n gæster man ska ha så lær det inte bli lite guld... haha... Har iaf definitivt bestæmt mig før att jag inte ska låta folk ta på mig guldet på festen som en del brukar gøra... haha:D:D

• Lemice

och i min slækt ær det ju så att dom tævlar om vem som ger det dyrast och mest guld.. hahahaha

• hjartat73

Nu ska jag gå och laga mat...ses senare tjejer.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2