• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • lillabunny

Jag har varit hos doktorn idag med mitt illamående, sjukskriven en hel månad! Trist tycker jag! Var bara tvungen att berätta det!

• Ocikatten

Då jag har haft missfall hade jag mer än GÄRNA haft ditt illamående...

• lillabunny

Ja, förstår det Ocikatten! Styrkekramar till dig! Hoppas det snart är er tur!

• hjartat73

En av mina vänner ska göra min brudbukett så jag letade efter ett ställe att köpa brudbukettshållare och lite annat...hittade en sida jag tyckte var perfekt...
    www.blommorhemma.se

• fru tybergius

hjärtat73: bra sida, tack för tipset. går det att köpa sånt någon annanstans, vet itne om jag kommer upp 200 kr, eller så kanske man kan gå ihop några och beställa tillsammans!? Ska göra mina blommor själv oxå!

• 79a

första länken i inlägget här innan.. andra sidan bilden näst längst ner till vänster.. wow!!!

• hjartat73

Det går säkerligen att köpa i blomsterbutiker men jag tror de är väldigt reserverade med det då de vill göra din bukett....

Jag kom upp i mer än 200:- för jag beställde corsagenålar, tärnbuketthållare och pärlnålar....

• hjartat73

Var det tiaran du tyckte var wow 79a?

• hjartat73

Oj vad här är tyst på helgerna....

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2