Bilder från vårt bröllop
Ännu mer finns nu på www.frogspace.se
Ännu mer finns nu på www.frogspace.se
Låter hur bra som helst!Vi kommer också ha brunch dagen efter med dom närmaste familj och vänner.Ska ni iväg på smekmånad?
Vi ska pa karibisk kryssning i dec. Eftersom andis föräldrar kommer fran australien och ska resa runt lite vill de att vi följer med till Tallin strax efter bröllopet. Sedan hade vi tänkt att göra en mini honeymoon i Paris eller London en lang weekend. Ni da?
Vi kommer åka 2dagar efter mina föräldrars fest.Fast vi har inte riktigt bestämt oss ännu vi velar mellan road trip i blandat med lyx och romantik i USA eller Sydafrika.Karibisk kryssning låter nice!
Vi fick bidrag till bröllopsresa i present av nästan alla gäster! Kul att de tänkt samma tanke - att vi ska vara tillsammans. Problemet är att vi har så lite tid. Förhoppningsvis blir det bättre framöver. Vi vill i alla fall båda åka till Nya Zeeland. Har någon av er varit där?
Laban - fick du mitt svarsmail som jag skickade för typ två dagar sen? Gillade hemsidan URmycket! Och jag tror att jag räknade ut vem som är söta du. Hela företaget verkar hur schysst som helst, gillar behandlingarna, loggan - allt. Synd bara att ni håller till ute i storskogen ;) Annars hade man ju lätt bokat in sig på både det ena och det andra. Mina fötter skriker konstant efter uppmärksamhet, de blir supertorra och så skrapar de mot lakanet på natten... uuuuh... har fobi för sånt.
Kram: G
Nya Zealand har jag aldrig varit, men min m2b är fran australien sa vi har rest runt där ett par ganger. Far ta oss till NZ nästa gang!
Tänkte ocksa säga innan att ditt harsmycke var väldigt vackert. Sag hennes hemsida i den andra traden.
Vi har skrivit önskelistor men önskar oss främst (självklart att alla kan komma) bidrag till resa.
Tack Izunia!
Lapinette (när du nu kommer tillbaka): It's now official, I am a crazy woman. Jag pratar med min handväska. Såhär: Jag har tvingat mig själv att inte köpa några kläder på jättelänge. Fine. Men handväskor faller ju liksom på nåt olyckligt vis utanför ramen. Så jag har alltså köpt en handväska som var så inihelsickes dyr, jag har typ inte alls råd. Men nu när jag har den, resonerade jag, kan jag ju liksom lika gärna njuta fullt ut. Så jag sover med den bredvid sängen ochlängtar hem till den när jag är borta. Och gosar med den (den har små hjärtan och löv och BIN präglade i skinnet! Bara en sån sak). Och så har den ett namn också - Gerlinda. Vilket på något vis underlättar kontakten (och i förlängningen envägskommunikationen).
Problemet är att hon är rätt känslig, och det är dåligt väder för jämnan här i Stockholm. Så jag kan inte ta med henne ut. I gengäld har jag ju nån att längta hem till.
Tanken har absolut slagit mig... att jag är i behov av nån sorts mänskligt sällskap. Men jag träffar ju folk heeeela tiden, till lunch, och middag, och fika... spelar ingen roll. I'm in LOVE. Med en tjej.
Shit, tänk om jag inte klarar av att bo ihop med min man? Två och ett halvt år i egen lägenhet har eventuellt satt sina spår. Tur att han är så soft och liksom... luttrad ;)
Gemmakram.
ohh..jag har ett visst beroende av skor och väskor...vad är det för väska Gemma??
En Mulberry Gerlinda :)
ja du far nog ga och prata lite mer med henne! haha!
Gemma:
vad gulligt och roligt med din väska...
när min P och jag träffades pratade vi om att han hade mycket saker han var fäst vid och jag tyckte inte att det var så viktigt med prylarna utan mer resor, upplevelser osv... (vet inte om det är så för mig egentligen, längre iaf...)
P sa då typ (eller sms-ade/mailade):
Man kan ha känslor för sina saker - och sakerna kan ha känslor tillbaka...
Det tyckte jag var roligt.
(Fast i hans fall är det inte Mulberryväskor utan tekniska/elektronik-/media-maskiner/apparater på dator- och musikområdet samt motorcykel och sånt som hör till den...)