Bilder från vårt bröllop
Ännu mer finns nu på www.frogspace.se
Ännu mer finns nu på www.frogspace.se
hej tjejer nu är jag här när ni andra sover :)
Gemma chokladmassage är underbart passa på att gå nu när du är i sthlm om du vill prova på det, fast inte när du är med din man, då ska du ägna all vaken tid åt han (och natt). Vad gillade du våran hemsida? min m2b har självklart gjort den...jag var med på bild om du ville få ett ansikte av vem som pratar en massa strunt här på sidan...
vi har precis räknat ut att mina föräldrar ska ha ca80inbjudningar och min m2b föräldrar ska ha ca140st (sen ca 10 till våra privata vänner)Hos oss är det föräldrarna som skickar inbjudan, så är det ju ca 1-4pers per inbjudan vill inte ens räkna hur många som blir bjudna, tur att inte alla kan komma :) hur ska jag annars våga dansa vals framför ca500-600pers??
Izunia du var verkligen vacker i din klänning, ska du ha tiara? jag har precis hittat en jag fastnat för men börjar undra om det fortfarande är trendigt? inte för man måste följa alla trender direkt men...
Sov så gott tjejer så ses vi i morgon om ni har tid Kram laban
Laban - tackar! Kände mig inte sa snygg pa dem bilderna, men vad gör man inte för att dra pa sig klänningen!
Jag ska ha tiaran jag har pa bilderna. Har köpt 2, men bestämde mig för den senare da den glittrar mer...(dubbla rader)
groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/tillbehr.msnw
Ska ni vara 500-600 gäster!? Who hoooo!!! Vad kul! Jag trodde vi var ganska manga..Ska ni gift
oj...ska ni gifta er i Sverige?
Trodde att vi skulle vara många på vårat bröllop vi kommer att vara 150st.Sedan kommer mina föräldrar ha en fest för oss veckan efter som är anpassad helt till det land jag ursprungligen kommer ifrån då det kommer att va ytterligare 140 personer.Izunia:Vi kommer lägga ca 60kr st för ett stolsöverdrag vad har ni fått för pris?
Gemma
har massor att göra (jobb och plugg mest) men ha en underbar helg med din man - ta det lugnt! kram M
zea jag köper in mina överdrag och kommer sedan att hyra ut dem. 60 kr later lite dyrt..
Var gifter ni er? Vilket land kommer du ifran? lite nyfiken!
Kan inte utelämna för detaljerad info här på bt.Vi kommer gifta oss i en kyrka lite utanför Stockholm och ha festen på en privat gård/slott.60 kr är lite dyrt..
ok jag förstar! Slott later mysigt!
Ska det bli kul med 2 fester?
Gifter ni er i sommar?
Vi gifter oss den 12 aug.Först tänkte vi ha 2 dagars fest och det kändes lite stessigt.Den andra festen kommer att hållas en vecka efter istället vilket kommer bli så kul det är mina föräldrar som planerar den helt och hållet och det känns bra för min mamma har sån grymt bra smak plus att jag har inte så jätte stor koll på dessa traditioner.Vår bröllopsdag/ fest är det jag och min pojkvän som styr och ställer.
vi gifter oss samma dag!!
Vi ska ha valfri lunch/middag dagen innan, sedan självklart bröllopsdan och sedan bruch och paketöppning dagen efter!