• Lapinette

MAJ 2006 tråd 4...

Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.

• Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...
  • Telan

kattkatt: Jag håller med dig. Jag tycker oftast att svartvitt är finast, men INTE när vissa detaljer är med färg, det ser bara konstgjort ut tycker jag.

• Mopedvin

MsBine. känner igen det där. Ska ut på fredag, kommer att ångra mig på lördag och vara i form igen tills på söndag.

• lillabunny

kattkatt! Menyn låter verkligen god!

• Telan

msbine & kattkatt: Ja, tänk hur det var när man var ung och kunde festa obehindrat och vara i toppform dan efter. Nu för tiden känns det som man inte är människa på flera dar efteråt.

• lillabunny

Jag var och provade klänningen igen i fredags, den kommer nog inte att passa! Ska dit igen nästa fredag och ta med mig sambon. Det får nog bli en hel klänning som är skuren under brösten, så att magen får plats!

• Mopedvin

Jag har köpt en med snörning i ryggen som kan ändras från strl 36 - 40 ifall jag skulle bli gravid. Vi får väl se. Ett tips!

• lillabunny

Tack kattkatt! Jag har så gott bestämt mig för klänningen som jag provade i fredags, tjejen i affären är så gullig! Klänningen är i samma stil som den tvådelade jag egentligen skulle ha. Så jag får ändå nästan som jag vill! Det blir kanon!

• Lapinette

Hej tjejer!
    Har nu läst ikapp. Vi har ju haft semester i helgen. Inget bröllopsplanerande alls utan bara massor av alpluft. Har åkt skidor i mer eller mindre snöstorm. Det föll minst en halv meter på en natt! Sen har vi självfallet umgåtts med våra vänner som vi hälsade på. De kommer på bröllopet!

Telan - vi har bokat en fotograf för 3 timmar dvs porträtt, vigsel och bröllopsskål. Vill gärna ha lite "levande" bilder och hoppas det är hyfsat väder så vi kan fotograferas utanför kyrkan och slottet i Mariefred. Sen kommer även en vän som studerar inom film att videofilma hela dagen.

lillabunny - så det blir att byta klänning. Ja du får leta efter en som inte sitter åt över magen. Själv är jag orolig om jag kommer i min efter helgen i Österrike. Har ätit så mycket tårtor och apfelstrudels!!!

msbine - känner igen det där med att man inte är någon ungdom längre. Efter en kväll ute så är jag trött i flera dagar.

kattkatt - menyn låter jättegod!

• Mopedvin

Låter underbart lapinette! Här har det också snöat hela helgen utan uppehåll men idag ärdet strålande kallt, soligt vinterväder, och här sitter man hemma framför dator..Hm.

• lillabunny

Hehe Lapinette! Du har ju lite tid att komma i klänningen igen åtminstone... Jag kommer ju bara att bli större! ;)

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...