MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Hej, skriv upp mig också! Vi gifter oss 20 maj i Göteborg. 79 dagar kvar! :)
kattkatt: Återigen, jag är lite avis på "ditt" slott. Det ser så himla mysigt ut och jag och min blivande har alltid velat åka till frankrike.
kattkatt: Har börjat nytt jobb nu, så det är till att gå upp fem på morgonen för att hinna gå ut med hunden ordentligt och så :)
Vi är himla många nu, kul!
Och jag har bokat buss. Ett bussbolag som låg mer än 1 000 kronor lägre än alla andra (t o m halva priset mot de dyraste). Det är nästan så man undrar vad det är för fel...men vi chansar och bokade!
Sen har jag kontaktat en kompis som erbjudit sig att filma dagen. Hon har gått på filmutbildning och drömmer om att bli regissör så när hon hörde att vi skulle gifta oss så bad hon direkt om att få filma dagen. Vi är inte så nära vänner att jag skulle ha bjudit henne men nu kommer jag räkna in henne på middagen.
Lapinette: Låter ju jättebra det där med bussen? Men som sagt, man blir lite skeptisk när de är så billiga.
Telan: vi är jättespända på slottet! Vi ska få menyförslag från restauranterna i slutet av denna vecka!
kattkatt - du måste berätta er meny....så vi får sitta här och dregla.
Jag sticker till Österrike ikväll för att hälsa på vänner och åka utför i dagarna tre. Antar att jag har massor att läsa ikapp när jag är tillbaka.
Hej, nu är jag här igen;)
Var ett tag sen sist. Har bara ögnat igenom de senaste inläggen. Ska tillägga att vi flyttat vårt datum till 13 maj. Festlokalen var bokad den 20:e...
Kram på er, det är inte så långt kvar nu:)
På listan kan ni skriva in mig
den 8 maj - Las Vegas.
Jisses vad många inlägg det hinner komma här mellan varven man är inne:)
Många planerande maj-brudar verkar det som:)
Till ersom är nya: Välkomna hit! Skriv gärna in er själv på listan, bara kopiera den och klistra in och skriv in era egna namn och datum :)
Lapinette: Lite avundsjuk att du åker till österrika, vill med åka skidor
Välkomna alla nya! Superkul att vi är så många här inne nu! Fler att utbyta idéer med!!