• Lapinette

MAJ 2006 tråd 4...

Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.

• Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...
  • mia_maj2006

Larsbrud: Jag tror Emma Nors blir jättebra. Jag hade tänkt ta henne först men det blev Envy Me. Vad jag förstår så rekommenderar Emma Nors Envy Me om hon själv inte har möjlighet att ta ett jobb.

Vi har redan en liten tjej med det är tänkt att syskonfabriken ska öppnas efter bröllopet

• Lapinette

Så jag hoppas att vi träffas på en maj-bebis tråd sedan! Om vi ska prata om att det är dags att börja bli gravid så fyller jag 36 dagen innan bröllopet. Iiiiii...den biologiska klockan tickar.

Jag var iväg på lunchen och lämnade min ring för gravering. Det blir väldigt enkelt, har inte mycket utrymme då halva ringen pryds av diamanter. Hans namn, ett hjärta, och så vårt datum skrivet på franska. Franska i min ring, svenska i hans. Fast det enda som skiljer är ju maI och maJ. Hi, hi!!!

Smink för mig blir Make Up Store. Ska boka in en kurs, plocka med mig produkter och gå hem och fixa det själv. Vågar inte låta någon annan sminka mig.

• msbine

Blir roligt, vi lämnar bt ungefär samtidigt och fortsätter sen på familjeliv med en ny majtråd :)

Ska lämna in alla ringarna för gravering/upputsning om ca en månad, m2b's ring måste dessutom tas in, han har tappat så mycket i vikt på sistone att han inte längre kan ha ringen utan den trillar av...

• Mopedvin

Lapinette: skall göra samma jag också, MakeUp store, hem och öva! Har dock hört att deras foundation inte är bra (ett litet tips)

• Lapinette

okidok, har deras foundation men ska villigt erkänna att jag inte har så mycket annat att jämföra med. Har varit på rådgivning hos dem tidigare och köper nu enbart deras produkter utom mascaran som jag inte gillar. Jag tänkte boka in en tid i april så att det inte är allt för långt tid till bröllopet men ändå så man hinner pröva sminkningen ett par gånger innan bröllopet. Är rätt van vid att sminka mig sen jag tävlingsdansade. Mitt problem är snarare att göra en diskret, romantisk sminkning.

• Vårbrud76

Grattis lilla bunny!
    Jag har nog grattat dig inne på familjeliv tidigare misstänker jag!
    Har nämligen själv också varit mest inloggad där sista tiden... Jippiii var namnet!
    Visste inte att du skulle gifta dig i maj du också?
    Skoj, att vi verkar vara flera som planerar att sätta igång med bebbeverkstaden nu under våren!!

• msbine

Det faller väl rätt naturligt när man planerar bröllop att man samtidigt börjar planera att sätta igång bebisverkstaden, det är ju oftast det mest naturliga steget.

Jobbar sista dagen idag på mitt jobb (börjar nytt imorgon), har fått massor av blommor utav "mina" underbara pojkar (arbetskamrater) ;) Att de tänkte på mig

• Lapinette

msbine - njut av blommorna och det nya jobbet!

• msbine

Jaaa, jag njuter, grabbarna jag jobbar med är underbara!

• Telan

Nu har jag lagt in några bilder till på min sida (album: accessoarer). Det är en bild på de vinröda skorna (som jag eventuellet ska ha) och två bilder på tiaran.
    Kom gärna med feedback och säg vad ni tycker om tiaran, den är bara ett prov än så länge. Jag vet inte om jag är riktigt nöjd med den eller inte. Eventuellt ska jag göra nån mer variant utan blommor och med bara pärlor.

spaces.msn.com/smeoratelan/

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...