MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
kattkatt: Jag ska!!! Lapinette fick inte tag på biljetter till kvällens konsert men till sommarens (om jag minns rätt).
kattkatt: vi var där strax efter 10 på söndagen så det var gott om både parkering och plats inne på mässan! Sedan orkade vi aldrig stanna för att se modevisningen... Men det hade inte skadat om de visat fler dukningar, buketter m.m. Det vi fick mest tips om var fotografer. Har inte bokat någon än... gulp! Har mailat till en som var med på mässan. Hoppas att hon fortfarande är ledig!
Fia-Mia: jag tänkte gå in på deras hemsidor och kolla så man har lite förslag på "poser"
kattkatt - mina skor är köpta på Bianco som ligger en trappa ned i Gallerian. Det är läääängst bort i Gallerian vid Åhléns. Hela Sergelgången är full av skobutiker så som Nilson, Scorett, Din Sko, Ecco, Rizzo och Vagabond. Så titta där och gå sedan in i Gallerian och ta Jerns och Bianco.
Telan - helt rätt. Har 3 biljetter ganska så långt fram till den 7 juli. Min väninna som ska hänga med gifter sig dagen efter!!! Såg du recensionerna från Göteborg. De var jättebra!
Lapinette: Ja, jag läste om dem på nätet, gissa om jag ser fram emot kvällen!
Passar också på att snika åt mig av skobutikstipsen. Jag och tärnan ska till Sthlm på lördag och kolla på klänning till henne. Även om jag nu bestämt mig för de vinröda skorna så kan det ju inte skada (förrutom plånboken
) att titta på fler. Hehe!
kattkatt: Ska du också gå på konserten?
Tack Vårbrud76, lillila och FiaMia! :D
Vi hade väl inte heller tänkt att det skulle bli något förrän efter bröllopet, men det gick lite snabbare än planerat! :) Två veckor närmare betämt! Nu är det bara kul, fast vi har inte riktigt fattat det ännu! :D
Telan: nej tyvärr...
Ser att ni pratar skor! Tittade lite på stan och det finns ju jättemycket snygga vårskor nu! Lägger nog lite mer pengar på några riktigt snygga som jag kan ha hela våren och sommaren, än ett par brudskor som jag egentligen hade tänkt.
Vill också gratulera lillabunny. Vi har också tänkt oss tvåan efter bröllopet, vågar inte börja innan ifall att det går fort, blev så labil och gråtmild förra gången..
Hej, hej,
här kommer en ny men som gärna hakar på i denna tråd om jag får...
27:e maj har vi planerat!
:) /Linda
Välkommen Fröken Linda!
Vart ska ni gifta er? Vet att vi har en lång lista med alla majbrudar men den ligger nog måååånga sidor bort.