• Amy1

Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!

Hej!
    Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!

• Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
  • dahlis

Mermaid,

Vi köpte hus på Stattena, vill bo nära stationen eftersom vi båda tågpendlar.

Amy,
    Låter som en vacker ring, vill själv gärna ha något liknande. Men än så länge har vi inte kommit så långt i planeringen. Jag tror att vi kommer låta Carl Hoff i Helsingborg göra ringen. Köpte förlovningsringarna där.

Ska bli superkul att få träffa alla på lördag

• Gumsigos

Vi har också börjat kolla på ringar, och här e en till som kan sälla sig till skaran :D Jag har me funderat på antingen en singelsten eller några stenar på rad.

Vi kommer att beställa via Hellkes på nätet, köpte våra förlovningsringar där och fick presentkort av dem på mässan som vi ska utnyttja.

• caja

Hallåj tjejer!

Imorgon (fre) kväll är jag utkickad hemmifrån. så jag tänkte höra om det är någon/några som känner för att ta en liten middag nere på stan?

Om inte, så syns vi ju iaf på lördag. :)

• Paulinas

Gumsigos,

Ja, Hellkes verkar ju funka bra för er! Ett bra alternativ, de har mycket fint.

Caja,

Utkickad hemifrån, det lät spännande. Är det överraskning på gång?

Jimmy jobbar em imorgon så jag är "hemma själv" på kvällen. Träffas gärna. Vilken tid blir du utkörd? :) Vi kan ses hemma hos mig eller så går vi ut, det kvittar.

• caja

Paulinas

Inget spännande alls för min del tyvärr. Nicke ska ha några jobbarkompisar hemma och "värma" lite innan de ska ut på aktiviterter.. så jag måste roa mig mellan typ 17-20 iaf. Mig kvittar det vart vi är, bara jag får middag i magen och lite sällskap så är jag helnöjd. :)
    Säg bara vad som passar dig bäst, så kör vi på det.

• Min-Ah

caja!

"Utkörd" pga killfest, hahaha!!

Tack och lov är min man inte alls "för" sådant!
    Han tycker att antingen har man fest alla ihop (även flickvänner och fruar) eller inget alls!
    Skönt tycker jag! För jag skulle inte gilla att bli "utkörd", hehehe!!

• Min-Ah

Håller med om att Björn Nilsson är jättebra att ha att göra med!
    Att de inte har "krav" på att man måste köpa just den ringen/smycket de tillverkar utan kan få det omgjort eller nygjort är ju toppenbra!
    Men vi har alltid blivit helt nöjda med det de gjort från början!

• Min-Ah

Åh - bokrean startar ju idag och lönen kommer ju inte förrän nästa vecka!
    Så dumt!!
    Älskar ju böcker och jag är så suuugen på att kolla rean!!

• Min-Ah

Skall till läkaren i morgon pga att mitt socker är för högt...

vet ju redan om att jag har diabetes (typ 2) men under sista tiden har långtidsvärdet, HbA1c (och dagsvärdena då med) varit alldeles för höga!

Är så orolig och NERVÖS inför detta!!

Måste ju gå ner i vikt också och det är inte det lättaste, tyvärr!
    Speciellt inte när man (som jag) älskar mat och nästan alltid äter för mycket!!!

• Marie (Inte min tur än)

Usch... jag mår inget vidare. Jag är helt utpumpad o trött.
    Jag som har en tuff helg framför mig... hur ska jag orka???
    Saknar min snuttis jättemycket fast att han var här i stan igår, nu ses vi inte förrän Söndag känns så läääääänge tills dess...

Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!