Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Hur blir det på lördag? skulle vara kul att träffa er!
/Hanna
Hej, alla!
Undrar också om lördag!
Hallå tjejer!
Lördag ja, vad säger ni? Jag är ju i stan så jag tar gärna en fika. Duvanders kl 11.00? Passar det?
Idag ska jag till Hässleholm och träffa mamma och titta på krona, håll tummarna för att det går bra! :)
200 m Caja, det var inte lite det! :) Blir lite nyfiken på hur dina inbjudningar ska se ut, men kanske du ska ha band till festprogram och så också?
Josse, vad tråkigt att ni också hoppat dansen!! Men vi lärde ju oss lite, eller hur!? Det låter fantastiskt med broderade inbjudningskort!! Kommer att bli super. Har ni funderat på form och färg på korten?
Kort tar längre tid att göra än vad man tror, börja i tid!
Hej hej! hoppas att det är ok att hoppa in i den här tråden lite hursom.
Matilda heter jag. Är sambo men är väl inte riktigt i bröllopsplaneringsstadiet än... Bor i Kristianstad och vi håller för tillfället på att fundera på var vi vill bo/bygga hus...
Det verkar som att jag har en hel del likasinnade här... Jag är väldigt pysslig av mig. Gör egna smycken och handgjorda kort. Håller även kurser i dessa ämnen.
Tja... Det var väl det om mig för den här gången tror jag!
Låter bra med Duvanders kl.11. Ska försöka komma. Man kanske kan smita ifrån husrenoveringen. Se om Magnus släpper iväg mig. Jag ger närmare besked på fredag.
Tror jag kan komma på lördag! 11 på Duvanders blir bra!
Pulinas!
Håller tummarna för att du hittar samma krona som din mor hade! Vore ju underbart kul!
mermaid!
Välkommen!
Självklart får du "hänga på" här! Alltid kul med fler själar - även om ni ännnu inte planerar bröllop, så kommer det ju (förhoppningsvis) att bli så!!
Jag gillar också att pyssla och speciellt att göra egna smycken!
Jag gjorde ju t.ex, min egen tiara till mitt bröllop!
Kurser låter ju jättekul!
I studiecirkel då, eller?
Min-Ah:
Ja, självklart hoppas jag på det! (men kanske inte på sambon lilla "hot" om att lura in mig i "The Little White Chapel" i Las Vegas för att bli vigd av Elvis!)
Jag har precis fått nytt jobb så den där långresan blir nog inte av i år!
Vad roligt med fler smyckespysslare! Vilka material jobbar du med? Själv håller jag på med silvermside och håller kurser i silverhantverk. Har haft planer på att hålla i privat regi, men än så länge så håller jag via studieförbund.
Vad kul med en ny "pysslare"! Välkommen. Och vad roligt att ni håller på att leta hus, "magnus brud" här köpte hus för mindre än en månad sedan, så ni har ju en del gemensamt! :)
Det verkar ju som om där är en hel del som är intresserade av fika på lördag, kul! Hade varit roligt om ni tagit med er provkort, tidningar eller annat pyssel ni håller på med! Jag kan ta med mig mina inbjudningskort och början på festprogram. Och sen har jag en del "förbrukade" bröllopstidningar som jag tar med mig som ni mer än gärna får låna om ni inte har tidningarna själva.
mermaid!
Las Vegas - Inte riktigt min smak, kanske, he, he!! Och INTE "Elvis"!
Tur att jag redan är gift och att min make inte heller gillar Elvis eller Las Vegas...
Silversmide - Ååh, vad KUL!
Har alltid velat prova på det!
Vilket/vilka studieförbund är det?
Jösses vad sugen jag blev!
Jag har mest hållit på med ståltråd (koppar) och plast/glaspärlor...
Men det är ju jättekul det med!