• Amy1

Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!

Hej!
    Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!

• Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
  • Gumsigos

Kul att du börjar komma igång Caja.

Hoppas ni hade mysigt på träffen Marie/Paulinas, vi vågade inte köra in pga av snön, hade fått nästan 15cm när vi väl kom hem. Klas trodde ja skämta när ja berätta att vi hade halv snöstorm i Hörby. :( Han hade regn i stan.

Vilka kommer den 25?Hade varit så roligt om alla kunde komma för en gångs skull :)

• Gumsigos

Vi har nästan bestämt det nya datumet nu å det lutar starkt åt 28/7, han e ju lite velig, men med kvinnlig list så ;) Eller hur ?! :D:D

Det blir nog strandtema och festen hemma. Börjar få till ett himla bra upplägg för festen och det, så just nu känns det super!

• Min-Ah

Gumsigos!

Bra att det börjar "ordna till sig" med datum och upplägg med festen hemma osv!
    Inte lätt med "veliga" karlar, hi, hi!!

Strandtema är fint!
    Du hade väl köpt snäckor, eller hur var det?
    Var hittade du dem och vad kostade de?

• Min-Ah

Caja!

Ja, hoppas du får rätt kort när de kommer! Trist att det blev fel innan!

Har inte provat att embossa, men det verkar kul. Lite småpilligt, men det blir ju så fint!
    Paulinas är ju expert på det, hi, hi!!

Vilken färg vill ni ha på era satinband?

• caja

Min-Ah

hallåj.. du kanske missade mitt senast innlägg, men då får du det igen. :D

Min-Ah

Vore toppen om du kunde kolla lite på satinband åt mig. Hade tänkt mig 3 mm i ganska mörk vinröd... om du tror de har något som passar så tar jag nog en sväng ut där nästa vecka.

Låter jobbigt det där med håret, önskar jag kunde dela med mig så du fick några av mina lockar. Tur iaf att hon gick med på att fixa till endel, har man betalt så pass för det borde de ha någon sorts garanti tycker man juh..

• Gumsigos

MinAh skrev till dig innan ;)

har köpt redan i danmark några påsar för 8.80dkk ca 30st och det finns på panduro som jag ska beställa från sen, 250st för ca 35kr. Tyckte jag va helt ok.

Nån som e sugen på en "BOK IDEER BRÖLOPP&FEST" från Panduro. Har fått dubbelt sen vi hitta den på mässan. Har inte tittat i den ens. Betalde 98, men ni får den för 75 om ni vill. :)

Massor med bra tips till inbjudningar och annat.

• caja

Gorde lite provtryck igår.. var inte så svårt faktiskt. Det klurigaste var att få bort allt pulver som inte satt i trycket. Inte så snyggt om man har vinrött tryck på vitt papper och en massa färgstänk rut hela trycket. Men, får hoppas att övning ger färdighet. :)

• Min-Ah

Caja!
    Jo, jag har nog lite dålig koll på inläggen emellanåt!
    jag skall kolla om de har smala, 3 mm satinband i mörkt vinrött! Annars kan de säkert ta hem det!

Embossing - pilligt, som sagt! Men jättevackert när man väl "får till det"!

• Min-Ah

Gumsigos!

Snäckor från Panduro - OK! Är min kompis som behöver...

Jo, jag skulle vara sugen på att köpa den där boken av Dig - "Bröllop & fest" från Panduro!
    75 :- låter jättebra!

• Min-Ah

Gumsigos!

Var i Danmark köpte du de där snäckorna?

Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!