Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Alla hjärtans dag, ja! Ända sedan jag och Magnus blev tillsammans har han varit sjuk på alla hjärtans dag. Allt från maginfluensa, förkylning, högfeber till det värsta - hjärtmuskelinflammation. Så vi firar alltid alla hjärtans dag i sängen. Att fira i sängen kan förvisso vara väldigt trevlig, men men inte här. Tro inte att det blev annorlunda idag inte - Nej, han vaknade med hög feber, hosta och rinnande näsa. Tur att man inte valde att gifta sig en sån här dag. Hade tänkt att vi skulle äta ute ikväll, eftersom vi bor hos svärföräldrarna. Men, men åter till sängen detta år.
Som det kan bli! Han har kanske så höga förväntningar på alla hjärtans dag så att det är därför som han blir sjuk!? :)
Han får krya på sig!
Det blev ett örngott med texten JAG ÄLSKAR DIG och 2 handukar... eftersom han bara har udda handukar och enligt eget önskemål velat ha 2 i samma eftersom vi ju är två... plus en ros :)
Paulinas
Hur går det på Fredag? Ingmar vill jättegärna träffa er.... jag med för den delen.
Vore kul att träffa dig o Klas också Gumsigos....
Gumsigos!
Angående dansen; Var håller den till och vem håller i den?
Vi har ju fortfarande inte bokat lokal och veckorna bara går. Först var jag helt säker på att vi skulle hålla till i Kristianstad området, men så hittade vi en jättemysig lokal på Österlen, Esperöds Herrgård, men den var väldigt dyr och nu lutar det mer och mer mot Bösmöllan i närheten av Kävlinge... Ska bli spännande och se vad det slutar någonstans
Hoppas alla har/haft en mysig alla hjärtans dag.
Vilken Alla Hjärtans dag...
Jag blev bjuden till Kristianstads Pizzeria och resturang, vi åt gott både mat o dessert.... och vilken personal.. helt underbar...
Ingmar e så underbart fin o omtänksam... tänk att jag hade turen att hitta en sån man...
Iallafall, jag har blivit dunderförskyld... och jag måste bli frisk till helgen... vi ska ju träffa vänner o min familj... och jag vill såklart umgås med Ingmar all den tid jag kan så jag har inte tid att bli sjuk....
Marie hur blev det? Blev det på fredag och vilken tid? Ska bli kul o träffas!
Fredag blir jättebra. Ska vi säga kl 19? Hemma hos oss då. Ska bli spännande att träffa Ingemar!
Blir det BT-träff den 25:e? Hade varit skoj. Det verkar vara många som kan den dagen!
Paulinas
Kl 19 låter jättebra. Det ska bli riktigt skoj att få presentera Ingmar... och jag vet han ser fram emot att träffa er alla.
Hej Kristianstadbrudar! Gifter mig på Bäckaskog den 27 maj. Undrar därför om det var någon av er som var på deras bröllopsmässa den 1/2??? Hur var den? Fick ni mycket tips och idéer?