Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Min-ah,
Du har verkligen mycket nu, förstår att du inte hinner med en träff till helgen! Men vi kommer att sakna dig!
Vem kommer imorgon? Jag tänkte dyka upp! Vi sa väl Duvanders kl 11?
Jag tänkte oxå se till att ha vägarna förbi. :)
Min-Ah
Synd att du inte kan komma.. hade tänkt höra om man kunde få se lite bilder från erat bröllop.. men får väl ta det en annan gång.
Hejsan!
Jag kommer imorgon! Ska bli jätte trevligt att träffa er.
Paulinas!
Skulle vi kunna träffas någonstans innan, jag vet inte var cafet ligger. Vi kan väl ringas ikväll. Idag ska jag och Magnus åka iväg och beställa kök. Ska bli spännande. Vi hörs imorgon!
Visst kan vi ses innan Josse, vi ska bort ikväll, men vi får försöka höras!
Har lektioner hela dagen idag, det går rätt bra men man blir lite trött i huvudet! Skönt att det snart är helg!
Önskar er alla en trevlig helg.
Jag kommer INTE imorgon... :) är ju hos min älskling till Söndag kväll.
Paulinas
Hoppas inte Hugo o Lars håller låda inatt, jag lägger inte över dem men å andra sidan är det mörkt i lägenheten.
Hör ni något så får ni gärna säga till.
Jag kan aldrig tänka mig att det är några problem!
Ha nu så jättekul och mysigt i helgen. Ser fram emot att höra "historien" efter helgen! Många kramar!
Här e en till som kommer i morron!
Caja - Vi åker på söndag, så glad att sambon föreslog det :) Tror nog att där e några affärer öppna, om inte annat Hansa Companiet me flera.
Paulinas!
Åh, tack vad gullig du är!
Kommer ju att sakna er med!
Men det går ju fler tåg! Hoppas ju jag kan komma på nästa träff i stället!
caja!
Självklart kan jag ta med bilder från bröllopet! Gör det nästa träff!
Marie(inte min tur än)!
Nej, jag förstår ju att du inte kommer i morgon, hi, hi!!
Ha det så myyyysigt!!
Gumsigos!
har varit i Tollarp och vikat (musikskolan) idag.
Vilken skola går dina barn på?
Ha det så trevligt på träffen i morgon, alla!
Håller utkik efter nästa träff och hoppas jag kan komma då i stället!
Läggdags, nu!!
Har varit en låååång dag!
Har varit på revy i Sibbhult i kväll. Två kollegor samt en av mina fiolelever och hans mamma är med!
Var trevligt!
Sköt om er!
Paulinas.
Här är kronan jag pratade om.. hoppas länken funkar
www.brollopstorget.se/Annonser/
Var jätteskoj att träffa er i lördags flickor. Synd att inte alla kunde bara, men hoppas ni hade en trevlig helg ändå. :)
Gumsigos, hittade du/ni något skoj på mässan då? :)