Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Va kul Marie, skönt när man fått sånt överstökat, måleriet o sånt o så blir man så himla nöjd me sig själv :D va gla ja blir när ni haft så mysigt.
Lycka till me kärleken! :)
Gumsigos, vad tråkigt! Räkningar är piss :(
jag och jimmy ska betala över 6000 i februari på våra studielån, så vet hur det känns med tråkiga räkningar!
Men det är självklart att det blir bröllop! Gör det på ett enkelt och fint sätt bara! Allt behöver inte vara så avancerat. Bjud på köttfärspaj och sallad hemma, be folk att ta med sitt eget vin, baka tårta själv och du har en fest för någon eller några tusenlappar. Det kan bli super! Fundera på det. Hade varit jättetråkigt om det inte blivit något för er del, ni har ju planerat så länge och sett fram emot det.
Caja, vad har du för nya planer med inbjudningarna då? *spännande*
Gumsigos
Köpte ni nya dörrar till huset? Eller hur var det..
Ingmar o jag letar nya till huset... så jag sa ni pratade nått om det för ett tag sedan.
Marie Vi har köpt ny till entrén.
Nåt med fabriksförsäljning tror jag, vi hitta nog en annons i tidningen. Men ett annat tips e ju att åka ner till malmö eller var de nu finns övrigt... Bauhaus. Vi åkte dit i söndas efter mässan, hade öppet till 19.
Säger bara det!! Massor me bygg, o inte så fasans dyrt i heller, o mkt o välja bland. Vi kommer garanterat att åka dit nästa gång vi ska handla till huset, om det inte e en låda spik förstås :D
Hej!
Oj, vad många K-stad brudar det finns här! Jag o min sambo har precis bestämt att det blir bröllop till våren 2007. Långt kvar!!! Men jag vill vara ute i god tid. Har inte läst igenom hela tråden så jag vet inte om någon mer gifter sig nästa år?
Vi har bestämt var vi ska ha middagen och vem som ska viga oss. Utöver det är inte mycket bestämt! Men det faller väl på plats!
aprilbrutta
Önskar dig välkommen hit. Här finns nog inga som gifter sig nästa år än ;) hihi om nu inte jag gör det (skoja)
Men vi är ett glatt gäng som träffas med jämna mellanrum.
Marie 28 år från Kristianstad... numera flickvän till min underbara Ingmar sedan 2 veckor tillbaka :)
aprilbrutta!
Välkommen hit till Kristianstadsbrudarna!!!
Så kul med fler här!!
Jag är en (kvarhängande) redan gift en!
Gifte mig med min käre Roger i somras, 23/7 2005 i Vä S:ta Maria Kyrka.
Trivs så bra här på BT att jag liksom stannat kvar här även nu effteråt!
Tycker det är så kul och så lärde jag ju känna en del av Kristianstadsbrudarna i våras, innan mitt bröllop.
Här är en länk till min hemsida med några bilder från bröllopet, om du vill se!
hem.passagen.se/min-ah/
Håller med!
Räkningar är sk*t!! Tycker det är det enda man håller på med - betalar en massa räkningar! blääh!
När man väl får månadslönen, så hinner man ju knappt se "röken" av pengarna förrän de försvinner igen till en massa betalningar, mat och annat "nödvändigt ont", he, he!!
Välkommen Aprilbrutta!
Kul att vi blir fler, du får gärna hänga på våra träffa som vi har lite då och då! Just nu känns det som vårt bröllop e lite i fara me tanke på grymt hög elräkning, fixar vi det inte så får du nog sällskap nästa år ;) men vi planerar förstås fram till vi vet, nackdelen e ju förstås att inbjudningarna snart måste ut.... o kanske tur att de inte hunnit ut än :S
Hej! Här blev man väl emmottagen iaf! Känns skoj! Ja, det kan nog hända att jag kan följa med på en träff med er någon gång. Jag kommer väl att kika in här i tråden med jämna mellanrum.
Min-Ah: Jättefina bilder, ni ser så lyckliga ut! *längtar* Känns det inte lite tomt nu när det är över?